Pages

11 Aralık 2010 Cumartesi

Kar-Kış-Rüzgar Üçlüsü :)



Sonunda İstanbul'a kar düştü :)
Sizi bilmem yaz mı seversiniz, güneşi, sıcağı mı seversiniz ama ben kesinlikle kış insanıyım :)
Yazın sıcağında geriliyorum, terledikçe asabileşiyorum...
Peki ya kış öyle mi?
Kışı seviyorum, üşümeyi, yağmuru, karı, rüzgarın yüzümü yakmasını, esmesini, tenimde hissetmeyi seviyorum :)
Ne zaman yağmur damlası düşse alnıma, elime veya cama mutlu oluyorum, çocuk gibi seviniyorum, niye bilmiyorum :)
Biliyorum bazılarınız bana deli gözüyle bakabilir ama kendimi bildim bileli böyleydim ben...
Bugün de güzel mi güzel, tatlı mı tatlı bir nedenden dolayı dışarı çıktık sevgilimle...
Çıktık ve donduk :)
İstanbul buzzzz gibi
AMA
güzel

Tam da sevdiğim gibi ;)



Size de sevdiğiniz gibi günler diliyorum,
Havalar nasıl olursa olsun (:P)
hep istediğiniz şeyler olsun :))

9 yorum:

zeynep bayram dedi ki...

evet,trafikte olmak dışında bende böyle havada dolaşmayı çok severim. fotoğrafdaki gibi bir yer olsa deyme keyfime

Selin Ergeçer dedi ki...

Sevgilİ Zeynep, kesinlikle haklisin, bu havalarin en kotu tarafi trafik yogunlugu, ah bir de olmasa...

Meyra dedi ki...

selincim bir yaz çocuğu olarak kışı sevenlerdenim..ama senin gibi yağmur damlasını yüzüme değmesini hatta fönlü saçımı kabartmasını hiç sevmiyorum:((
ama kar olunca benim için herşey değişiyor nedense:))

Chilek dedi ki...

Nefis nefis ah hasta olmasaydım bu havada eve takılır mıydım? Dışarısı bembeyaz ve muhteşem:))

Selin Ergeçer dedi ki...

Meyracim o konuda da sen haklisin, fonlu sacin yagmur damlasiyla bozulmasi hos degil :)) ama yine de kis cok guzeeel :))

Chilekcimm sen sakin cİkma, iyice dinlen, nasil olsa onumuz kis, daha bol bol kar goruruz :))

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Bugün soğukta, hayatımda ilk defa ellerim dondu ve hissetmedi. Herhalde aniden soğuduğu için oldu.

Selin Ergeçer dedi ki...

Sevgili Zeynep Ozmen Unlu, cook haklisin bir anda acayip sogudu havalar,aslinda soguyacagi onceden de soyleniyordu ama o kadar guzel havalarin bir anda bu kadar soguyabilecegini tahmin etmemistim dogrusu.

Kiraz Çekirdeği dedi ki...

Ben de yazdan çok kışı sevenlerdenim ama en çok da sonbaharı...

Selin Ergeçer dedi ki...

Sevgili Kiraz Çekirdeği, baharlar en güzeli zaten :) hem sonbahar hem de ilkbahar..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...