Pages

15 Aralık 2010 Çarşamba

İyilik Meleği :)

İYİLİK MELEĞİ DİYE BİRŞEY VARMIŞ

masal değilmiş demek ki :)

Her zamanki gibi hastaneye gelmek için arabama doru yürürken şu görüntüye rastladım;




Görünce ne mi düşündüm? Duygularım karıştı...O kadar mutlu oldum ki arabaya binene kadar yüzümde aptal bir gülümseme oluştu...Güldüm kendi kendime, bazı şeylere, bazı kişilere olan inancım güçlendi, demek ki hala birşeyler değişebilirmiş...İyi oldu öğrendiğim... :)

Bu hayvancıklar adına, o iyilik meleği her kim ise, Allah O'ndan razı olsun ve gerçekten bütün işleri rast gitsin İnşallah :)

Ve demek ki neymiş;

İYİLİK MELEKLERİ GERÇEKTEN VARMIŞ,
MASAL DEĞİLMİŞ
:))

14 yorum:

Chilek dedi ki...

Var gerçekten Selincim ne kadar mutluluk verici deği mi?:)))

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

kurban olurum onun bakışına asil ruhlu insanların olduğunu bilmek çok güzel insanlık ölmemiş henüz demekki?? ben hem sevındim hem üzüldüm bu resmi görünce içim sızlıyo bu bakışlardan benim uykularım kaçıyo :(

Hande dedi ki...

bizim ordada bir teyze, her akşam sokak boyunca kedi ve köpeklere yiyecek dağıtıyor. gördükçe örnek almaya çalışıyorum.

Meyra dedi ki...

selincim çok şükür böyle melekler hala var aramızda hiç eksik olmasınlar yoksa bu kuzucuklar ne yapar..:))

nehircce dedi ki...

Çok duygulandım Selin,gerçekten Allah razı olsun..Bu havalarda onları daha çok düşünmeliyiz.Hala umut var demek ki sevgiler kolay gelsin..

lale kunt dedi ki...

ne kadar güzel bişey bu ya. bizim de arkada boş bi arazi var, köpeciklerimiz var. ev yaptılar onlara yazın, öyle güzel ki. dün çekecektim ben de fotoğrafını, insanın içi ısınıyo gördükce

Selin Ergeçer dedi ki...

Chilekcimm,kesinlikle öyle :))))

MYPriNcessS,orası öyle tabii ki ama yine de onları düşünenler var bizim gibi,bu da birşey,kötünün iyisi ama mutlu oldum ben görünce :)

Handecim,bizim burada da var öyle bir teyzeciğimiz,hem de öyle yaşlı ki canımm,Allah güç veriyor Ona :)

Selin Ergeçer dedi ki...

Meyracım,kesinlikle öyle,iyi ki varlar :)

Sevgili Nehircce,çok duygu dolu değil mi :) yalnız değiliz,bizim gibiler de var :)

Sevgili uyuz cadı,aynen dediğin gibi,insanın içi huzur doluyor,içi ısınıyor gördükçe :)))

Zeynep'in Evi dedi ki...

Gerçekten şunu düşünüp yapanlar sağolsun keşke artsa sayıları..

Selin Ergeçer dedi ki...

Zeynepcim, keske..keske artsa,keske herkes bu kadar duyarli olsa :))

Deli Anne dedi ki...

insanın insana dair ümidini arttırıyor değil mi? helal olsun dedirtiyor bir de..

Selin Ergeçer dedi ki...

Sevgili Deli Anne, ümitlerin tükenmeye başladığı şu günlerde,kesinlikle ümidini artırıyor insanın :)

civciv dedi ki...

aYyy kiyamam ben ona yaa, yavrum benim, ne de tatli bakiyoo. Kim yaptiysa Allah razi olsun diyorum, insanin ici gidiyor vallah.

sevgiler

Selin Ergeçer dedi ki...

Sevgili 1984civciv, kesinlikle öyle,o bakışlara kim dayanabilir ki :)) Sevgiler :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...