Pages

28 Ocak 2013 Pazartesi

Bebeler yuva arıyor...Lütfen Yayabilir miyiz?

Arkadaşlar, Cuma günü bir mail aldım... Oya Hanım bana fotograflarla bir mail göndermiş. Aşağıda fotograflarda gördüğünüz bebeler şu anda 50 günlükler...
Oya Hanim, anneleri ölünce onları Sultangazi Barınağından alarak 45 gün boyunca evinde bakmış. Bebeler dişiymiş ve tuvaletlerini gazeteye yapmayı öğrenmişler.
Hatta bu süre boyunca Oya Hanim'in 4 yaşındaki köpeği Dombi de, onlara annelik etmiş.

Şimdi, Bu tatlı bebeleri sahiplenecek, iyi kalpli aileler bulmaya gelmiş sıra...
Barınağın veterineri Volkan Bey, eğer istenirse, tüm iç dış parazit tedavilerini yapıp ailelere öyle teslim edecekmiş.
Ve Oya Hanim bu konuda benden yardım istemiş.
İlgilenenler bana ya da Oya Hanima da ulaşabilirler...
Unutmadan; Oya Hanım bu bebelerden hiçbir ücret talep etmiyor, iyi bakılsınlar yeter diyor :)
Oya Hanimin cep telefonu numarası: 0534 6366703
Sultangazi Barınağı: 0212 5252880

Ben de şimdi sizlerden yardım istiyorum. Postumu ve bu konuyu bloglarınızla yayabilir misiniz? Bu şekilde daha hızlı çözüme ulaşabiliriz ve böylece bu bebeler ömürlük yuvalarına hızlıca kavuşurlar... Ne dersiniz? Yardım eder misiniz? :)









2 yorum:

Chilek dedi ki...

Allah razı olsun, ne güzel ki böyle insanlarda var. Bir an önce yuvalansınlar inşallah:)

Selin Ergeçer dedi ki...

Chilekcim,insallah tatlicim,insallah duyururuz sesimizi:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...