Pages

16 Aralık 2010 Perşembe

İkizler Burcu

Tipik bir ikizler burcuyum...
Neymiş efendim ikizler burcunun özellikleri? Bakalım bakalım;

"Zeki, uyanık, değişken, espirili, meraklı, çabuk kavrayan, bilgili, iletişimde yetenekli, mantıklı, akılcı, konuşkan, sosyal, sempatik, yeniliklere açık, esnek, kolay adapte olabilen, çok yönlü, yüzeysel, duygusuz, sinirli, kararsız, dedikoducu, huzursuz, havai.

Çift karakterlidir ve çok değişkendir; bir an şakacı ve sevimli, hemen ardından hırçın ve huysuz olabilir. Bu burcun insanının bir anı diğer anına uymaz; bugün buradadır ama yarın gitmiş olabilir, üstelik arkasında hiçbir açıklama bırakmamıştır. Çabuk sıkıldığı ve konsantre olamadığı için daldan dala atlamaya bayılır, maymun iştahlıdır. Değişiklikten büyük zevk alır ama aynı zamanda huzursuzdur ve yerinde duramaz. Onu uzun süre bir yerde tutmak imkansızdır. Sinirsel gerginliği yüzünden zihinsel ve bedensel olarak tam anlamıyla gevşeyemez. Huzursuzluğu durmadan bir şeyler yapmasına ve oradan oraya koşuşturmasına sebep olur." (astrolojist.com)

Bu kadar mı uyar bir insana bu tanım...
Kararsızım hem de çok kararsızım, ömrüm boyuca hep iki arada bir derede kaldım ve daha 30 yaşında olduğumu düşünürsek, ters birşey olmazsa,daha çooook uzun zamanlar kararsız kalacağım gibi gözüküyor;
İMDAAT :))

Çok yorucu bir şey bu, etrafımdaki insanları yoruyor ama beni daha çok yoruyor

Bugünlerde feci bir şekilde kararsızlığım üzerimde yani Allahaşkına söyleyin bana,
bir insan o an birşeye karar verip de, nasıl birkaç dakika sonra diğer seçeneği daha mantıklı bulabilir?
İşin kötüsü bu şekilde de bitmiyor, daha sonra da o ilk seçenek daha uygun gibi gözüküyor ve bu şekilde uzayıp gidiyor :))


Çok yorucu çoookkkk
evet bugünler kararsızlıkla gidiyor,
öyle mi böyle mi derken günleri tüketiyorum ama ne yapayım yani ben de böyleyim,
Değişemiyorum ki...
Değişmek istiyor muyummmm? Bilmiyorum :)
Ve
Çevremdekilere sabırlar diliyorumm :)))


6 yorum:

Meyra dedi ki...

selincim aynı burca sahip fakat bu durumdan müzdarip biriyim bende:))
nedenmi sende kendimi gördüm karar veririm iki dak sonra değiştiririm, gülüyosam 2 dk sonra asabileşebilirim,çok hareketli ve sabırsızımdır:( eğer çözümünü bulursan beni sakın unutma tedavi olmaya gönüllüyüm:))

Chilek dedi ki...

Kızkardeşim tipik bir ikizler sn de değişen bir ruh haliniz var gerçekten. Ama ben seviyorum ikizler kadınlarını napimmmm:P

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

bende ıkızlerım, aynı seyler bende de var. ama 35 yasında yukselen burc etkısını gosterıyormus.

Selin Ergeçer dedi ki...

Meyracimm maalesef bunun tedavisi yok sanirim,biz ve cevremizdekiler bunu boyle cekicez,simdiden kolay gelsin :)

Chilekcim,fena degil ben de seviyorum aslinda,canli enerji doluyuz, doluyuz da ah bi de kararsizlik olmasa ;)

Zeynepcim,yukselen burcla daha kotu olmasin bu :)) bakalim gorecegiz ;)

Sittirella dedi ki...

Bizim şu kendimize yaptığımız kelimenin tam anlamıyla ''gavur işkencesi''
Çok hırpalıyoruz, yoruyoruz kendimizi bu iki arada bir derede kalmalar yüzünden.
Tükeniyoruz... cidden.

Selin Ergeçer dedi ki...

Sittirella, çok haklısın kesinlikle işkence..yani çevremizdekilere zor aa bize daha da zor :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...