Pages

28 Aralık 2010 Salı

En güzel kurabiye, en güzel takvim ve duyarlı İSTEK okulları :)

Sonunda oldu, sonunda en güzel hediyem geldii :))))))))
Bu sabah çook mutlu ve daha bir huzurluyum. Neden mi? Cünkü barinaktan yilbasi icin ozel olarak hazirlanmis hediyem geldi. Evet yanlis duymadiniz, kendime de siparis ettim :)
Hem bir kutu daha fazla satilsin diye, hem de bu en ozel hediyeden benim de olsun diye :)


İşte bu şimdiye kadar gördüğüm en güzel kurabiye :)

 




Bu, şimdiye kadar gördüğüm en güzel magnet, gerçekten de öyle değil mi :)




Aaa, Bu arada İSTEK okullarının
barınakları unutmadığını biliyor muydunuz?
İşte detayını BURADA bulabileceğiniz haber;

İstek okulları Sosyal Sorumluluk platformu tarafından başlatılan
Bakıma ve sevgiye muhtaç hayvanlara yardım eli uzatmak amacı ile
“Sevimli dostlarımıza yardım etmek için İSTEK liyiz.
İstekle gülümse” sloganı ile başlatılan kampanya sonucunda;
Bilge Kağan Atanur Oğuz ,Kaşgarlı Mahmut,Kemal Atatürk okullarında öğrencilerin topladığı ihtiyaç malzemeleri barınağımıza iletildi...

Bu da en güzel takvim olmalı,daha güzelini göremedim ben :)



Umarım İSTEK okullarının bu güzel ve duyarlı davranışı, diğer okullara da örnek olur ve bu güzel yardımlar devam eder...
Son olarak aşağıdaki broşürde de göreceğiniz, okuyacağınız gibi;

BU DÜNYA HEPİMİZİN,
CANLILARIN YAŞAM HAKLARINI ELLERİNDEN ALMAYALIM,
YAŞAMA DAHA SIKI SARILABİLMELERİ İÇİN YARDIM EDELİM

çünkü ne demiştik?

BU DÜNYA HEPİMİZİN...



12 yorum:

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

Evet cnm bu dünya hepimizin!!!!!!!!hediyelerin cok gzl gerçekten..sevgiler..

Chilek dedi ki...

Tek kelimeyle ba-yıl-dımmmm:))

Adsız dedi ki...

benim masamda daha güzel bir takvim var :)
ASF

Selin Ergeçer dedi ki...

M¥PriNcessS, çok teşekkür ederimm :))

Chilekcimm, çok teşekkür ederim canım :))

Sevgili adsız, ASF'nin yeri kalbimde apayrı ;)

NiLaY dedi ki...

Gerçekten süpermiş, bu konudaki duyarlılığını takdirle takip ediyorum Selincim :)

Sayın KARACA dedi ki...

Bizde ailecek çok beyendik. 2 köpeğim (Daisy ve Fincan), 3 Kedim (Cincano ve yavruları) :) :) :)

Selin Ergeçer dedi ki...

Nilaycim,cok tesekkur ederim,cok mutlu oldum :)

Sayin KARACA,bayildimm bayildim,daisy,fincan,cincano ve yavrularini opun benim yerime :))

Meyra dedi ki...

önce magnetine bayıldım çok şirin:)
sonra bu konudaki hassasiyetine hayranım:)
en sonda seni kendime çok yakın bulduğum içinde tanıdığım içinde mutluyum:)
iyi seneler selincim...

Selin Ergeçer dedi ki...

Meyracım,çok teşekkür ederim güzel sözlerin için,çok mutlu oldum :) ben de seni iyi ki tanımışım :)) iyi seneler,yeni yılda da hep birlikteyiz ;)

mintinin dünyası dedi ki...

selam ve sevgiler arkadaşım...
gönlünce geçireceğin güzel bir yıl diliyorum sana...
ve yeni yılını şimdiden kutluyorum...
sevgiler...

mintinin dünyası dedi ki...

selam ve sevgiler arkadaşım...
gönlünce geçireceğin güzel bir yıl diliyorum sana...
ve yeni yılını şimdiden kutluyorum...
sevgiler...

Selin Ergeçer dedi ki...

Mintininmutfagi,cook tesekkur ediyorum guzel mesaj ve dileklerin icin :) ben de senin yeni yilini en icten dileklerimle kutluyor,cook guzel bir yil diliyorum :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...