Pages

31 Aralık 2010 Cuma

İYİ SENELEER :))



Herkese çook güzel geçecek bir sene diliyorum,
2011 birçok güzellikler,sağlık,mutluluk ve başarı getirsin birlikte :)

Yeni yılda
Dostlarla görüşelim bol bol,
Ertelediğimiz şeyleri yapalım,
Bol enerjimiz olsun herşey için,
Bir yerlere yetişmeye çalışayalım,zaten hep orada olalım,
Bütün işlerimiz rast gitsin,

Ve tabii ki bu kadar güzellikler içinde,
Biz sıcacık evimizde otururken, dışarıda üşüyenleri de unutmayalım,
Unutmayın sadece bize değil,
2011 hepimize geliyor :))

İYİ SENELEEEEEEEEEERRRRRRRRR :))))))))))))

11 yorum:

Sayın KARACA dedi ki...

Yeni Yılda Kalbinizden geçen bütün dileklerin olması dileğiyle :)

NiLaY dedi ki...

Selincim hepimizn dileklerinin gerçekleşeceği, sağlıklı ve mutlu bir yıl olsun :) öpüyorum :)

Chilek dedi ki...

Canım benim mutlu senelerrrrr Burcu'ya selamlar öperim sizi:)))

Yeşim dedi ki...

SELINCIM,

SANADA MUTLU SENELER

Selin Ergeçer dedi ki...

Sayin KARACA,ne guzel bir temenni,hepimizin insallah :))

Nilaycim,cok tesekkur ederim,super bir yil olur umarim :)

Chilekcimm canim cok tesekkur ederim,selamini iletecegim burcuya ;)

SADECE BEN'İM,cok tesekkurler,iyi seneler canimcim :)

Deli Anne dedi ki...

iyi seneler size de:)

Hande dedi ki...

Selincim, herşeyin gönlünce olduğu bir yıl dilerim canım.

Meyra dedi ki...

selincim öyleyse hepimizin kalbinden geçen tüm güzelliklerin gerçekleşeceği bir yıl olsun:)

Selin Ergeçer dedi ki...

Tesekkur ederim kizlar:) umarim bu yil hepimiz icin sahane gecer :))

Kiraz Çekirdeği dedi ki...

Üşüyenleri unutmayalım demişsiniz ya yılbaşı gecesi sokakta uyurken donan adamın haberini okudum az önce... Keşke çevresinde sizin gibi duyarlı birleri olsaydı...

Selin Ergeçer dedi ki...

Sevgili kiraz cekirdegi,keske elimizden daha fazlasi gelse... Bu sekilde belki farkindalik yaratabiliriz,oyle olursa ne mutlu bana :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...