Pages

8 Aralık 2010 Çarşamba

Zara Home'un Sepetleri

Siz de benim gibi sepetleri sevenlerden misiniz?
Elimde olsa çeşit çeşit sepetlere dolduracağım herşeyimi :)

Bu fikir geçenlerde aklıma geldi, küçük odamızda fazla eşyalarımızı koyduğumuz bir dolabımız var.
Çekmecelerinin bölmeleri yok, kocaman çekmeceleri var, dolayısı ile herşey içinde karman çorman oluyor, aradığım hiçbir şeyi bulamıyordum..Dediğim gibi geçenlerde aklıma geldi bu fikir ve çekmecenin içini sepetlerle ayırmaya, ayrı bölmeler yapmaya karar verdim ve hemen alışveriş merkezinin yolunu tuttum :)

Aradım taradım, dolandım durdum ve en son Zara Home'da tam da aradığım şeyi buldum; birbirinden tatlı iç içe geçmiş 3 sepet :)
Ben beyazında karar kıldım ama uçuk mavi ve pembesi de vardı bu sepetlerin...
Dantel vs çok fazla sevmem ama bu sepetlerin dışındaki dantel detaylar sizce de ayrı bir hava katmamış mı?

Sizin de eğer büyük bir çekmeceniz varsa,
Veya fazla eşyalarınızı koyacağınız bir sepet arıyorsanız, bunlar tam size göre,
Zara Home'a bir göz atın derim :)

İşte sepetlerim;






13 yorum:

annesiningülü dedi ki...

bunlar çok şık duruyor canım :)
birde İkea'da var bu sepetlerin benzeri birde çekmece içi düzenleyici kutular. bende Yağmur'un odasında kullanıyorum sepetleri

Selin Ergeçer dedi ki...

Bahar ve Kızısı Yağmur, çok teşekkür ederim :) Evet gerçekten çok kullanışlılar, ben de ikea'ya bir bakayım :)

Burcu Çalışkan dedi ki...

Tam benlikmiş selinciğim hemen bakıyorum, malum şu anda dekorasyonla ilgli şeylere gözümü döndürüyor

Selin Ergeçer dedi ki...

Burcucumm, kesinlikle bakmalısın :)) çok cici şeyler var :)

Sevil Şahin dedi ki...

selin hanım bayıldım .
bende bir uğrayayım
iyi günlerde kullanın

Selin Ergeçer dedi ki...

Sevil, cok tesekkur ederim :) bi bakin bakalim umarim isinize yarar birsey bulabilirsiniz :))

Chilek dedi ki...

Çok güzeller veeeee bunlardan bende de var banyoda ıvır zıvırlarımı doldurdum hepsineee:))Güle güle kullan canımmmmm

touch the sky dedi ki...

çok güzeller son gidişimde benim de dikaktimi çekmişlerdi banyo mobilyaları geldikten sonra ben de almayı düşünüyorum sanırım mavi rengi alacağım ^.^

Selin Ergeçer dedi ki...

Chilekcimm çok güzeller di mi :)) sen de güle güle kullan o zaman, birlikte güle güle kullanalım :)))

Touch The sky,kesinlikle almalısın :)) çok güzeller ve gözükenden daha çok eşya alıyorlar :)

nehircce dedi ki...

Canım çok naturel, o danteller de ayrı bir hava vermiş zaten bence de süper bunlar iyi günlerde kullan.

Selin Ergeçer dedi ki...

Nehircce evet rengiyle olsun dantellerle olsun cok naturel cok yumusak, cook tesekkur ederimm canimcim :))

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

sepet ve kutu...
cok guzeller.

Selin Ergeçer dedi ki...

Sevgili Zeynep Özmen Ünlü, çok teşekkür ederimm :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...