Pages

20 Aralık 2010 Pazartesi

Gelik Restaurant

Çocukluğumun vazgeçilmez bir parçasıydı...
Çok severdim orayı, yemeklerini, hele hele mantarlı pilavını :)
Yazarken bile beni eskilere  götüren bir yerden bahsediyorum;
GELİK'ten ...


 Bilenler bilir, çok eskidir Gelik...Daha sonra birçok yerde açılmasına karşın benim için en özel olan yer her zaman Ataköy şubesidir...Evet trafikte oraya ulaşmak biraz meşakatli ama sonundaki o lezzetler de buna değiyor, en azından benim için :)

Dün yine pazar pazar nereye gidelim diye kafa patlatırken, bir anda aklıma geldi Gelik...Sevgiliyi ikna etme çalışmalarından sonra (çünkü kendisi trafikten nefrer ve Levent şubesinde nahoş birşey yaşamıştık daha önce ama buna girmeyelim şimdi) yola çıktık...
Çook uzun zamandır gitmemiştim ama gördüm ki aradan ne kadar zaman geçerse geçsin, etlerin lezzetinde hiçbir değişiklik olmamış... Güler yüzlü personeli, yemeklerinin lezzeti, iç dekorasyonu, herşey aynıydı...
Muhteşemdi, muhteşemmm :)
Dediğim gibi ilk başta sevgilimi ikna etmek için biraz uğraştım ama günün sonunda ikimiz de sonuçtan çok memnun kalarak döndük eve :)

Benden size tavsiye, eğer İstanbulda iseniz ve aklınıza yapacak herhangi birşey gelmiyorsa,
Gelik iyi bir alternatif olabilir ama Ataköy şubesi olmalı...Oranın ruhu orada çünkü, başka yerlerde olmuyor sanki...

Ve gitmişken, mantarlı pilavını, ayran ve künefesini denemeden sakın ama sakın dönmeyin,
Yoksa Gelik'e gitmiş sayılmazsınız zaten :)


Daha öğlen yemeği için erken ama şimdiden acıktım sanki :)

HERKESE İYİ HAFTALAR DİLİYORUMMMMM :))))

7 yorum:

Chilek dedi ki...

Biraz uzakmış ama İstanbul'da nerede ne yenir listeme aldım kendisini:)

lale kunt dedi ki...

aa çocukluğumun yeri :) kaşarlı köftee ne güzeldir ya canım çekti şimdi. hep babam aklıma geliyo gelik diyince, pek sever :)

Selin Ergeçer dedi ki...

Chilekcim,mutlaka denemelisin :)

Uyuz cadi,aynen benim de cocuklugumun yeri,ne cok gidilirdi:) bak yine canim cekti :)

Zeynep'in Evi dedi ki...

ben öyle çok severim ki..:)

Selin Ergeçer dedi ki...

Zeynepcim,sevmemek mümkün mü? :)

Adsız dedi ki...

selincim, kesinlikle katılıyorum. ama benim hatıralarımda lahmacunu ve ayranı ile yer alır. yıllar sonra sırf bunun için tekrar gittim ama artık yapmıyorlarmış bu vesileyle kaşarlı köfte ve mantarlı pilavını denedim ve kesinlikle denenmesi gerek lezzetler listesinde yer almak üzere tavsiye ederim... ayrıca yazının başlığını görür görmez canlanan hoş anılarım ve yüzümdeki gülümseme için sana teşekkür ederim:)

yeliz

Selin Ergeçer dedi ki...

Yelizcim, o gulumsemenin aynisi bende de olusuyor ne hos degil mi?:) kasarli kofte de bir efsanedir ama gonlumun tek sultani mantarli pilavdir :))))))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...