Pages

7 Aralık 2010 Salı

Av Mevsimi

Pazar günü havanın da soğumasının etkisi ile yapılacak en güzel aktiviteyi yaparak sinemaya gittik sevgilimle ve tabii ki filmimiz son zamanlarda adını sıkça duyduğumuz "Av Mevsimi" oldu.



Şener Şen, Cem Yılmaz, Çetin Tekindor, Okan Yalabık ve Melisa Sözen'in başrollerini paylaştığı film güzel ama insan, bu kadar güçlü bir kadronun buluştuğu filmden daha fazla şeyler bekliyor. Yani film güzel başlıyor, kafalar karışıyor ama öyle bir noktaya geliyor ki film arasında sevgilime dönüp "katil ... hem de ... yüzden" dedim. (Belki filmi hala izlememiş olanlar vardır diyerek noktacıklar koymayı tercih ettim,isimleri açık açık yazmadım). Ve sonu, aynen tahmin ettiğim gibi çıktı. Yani sonu çok belli olan bir film olmuş, kafalar karışmıyor, karışıp da son anda farklı bir tablo çıkmıyor karşımıza. Bu anlamda film için ancak şunu diyebilirim; kötü değil, bu kadro için izlenir ama "aman ne filmdi" dedirtmez...

Filmden aklımda kalan güzel bir bölüm ise; Cem Yılmaz'ın bir amirlerini uğurlamak için toplandıkları mekanda söylediği "Hayde" türküsüydü...Çok beğendim türküyü,ne de güzel söylemiş :)

Yani filmi izleyin bakalım beğenecek misiniz? Yorumlarınızı merak ediyorum...  :)

6 yorum:

Hande dedi ki...

Selincim, bende dün yazmıştım. filmde eksiklikler çoktu. Bizde aynı anda eşimle birbirimize dönüp sebebi ve katili söyledik. izlenmeye değer bir film ama çok şey beklememek gerekiyor.

Chilek dedi ki...

Cem Yılmaz filmlerine tepkiliyim aslında gitmiyorum kesinlikle ama işin içinde Şener Şen usta olduğu için zaten kafamda vardı gitmek, bakalım ilk fırsatta artık:))

Meyra dedi ki...

selincim acilen gitmek gerekiyor artık:))
blogerlar savaşıyo adeta paylaşım üstüne paylaşım meraktayım doğrusu:))
herkesler cem yılmazın türkü sahnesinden bahsediyor;)
bende izlicem bendeeeee:))

Selin Ergeçer dedi ki...

Handecim aynen oyle, izlenir ama citayi yukseltmemek lazim.

Chilekcim, filme bayilmayacaksin ama senin de dedigin gibi sener sen icin bile izlenir ;)

Meyracim o sahneyi seveceginden eminim :) izle bakalim, yorumlarini merak ediyorum :)

nehircce dedi ki...

Biz de bu hafta gitmeyi planlıyoruz eğer başarabilirsek :) blogda yazarım senin için :) öpüyorum canım sevgiler..

Selin Ergeçer dedi ki...

Sevgili Nehircce, gidip görün bakalım, merak ediyorum yorumlarını :)) sevgilerr :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...