Pages

1 Aralık 2010 Çarşamba

H&M Cicilerim :))

Eveet, geçen hafta migren atağım yüzünden sizlerle paylaşamadığım H&M cicilerim ile ilgili post bugüne kısmetmiş :) Dün fotoğraflarını çekerken, keşke H&M Home burada da olsa diye içimden geçirdim...
Kimbilir yakında bir gün...Belli mi olur... ;))


Her zaman dediğim gibi; yastıksız olmaaaazzzz :))))













Vee peçete halkalarım :))









 

 Sevimli peçetem :)


Ve mutfak bezim :)




Gönül isterdi ki daha çok cici aliyim ama sevgilimin hücüm presiyle ancak bunları alabildim :))))))))

7 yorum:

Meyra dedi ki...

fiyonklu peçete halkası çok şirin:)) ama mutfak bezide şirin kısaca hepsi çokk güzel:)) güzel günlerde kullan canım...

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

çook tatlılar ya bayıldım cnm...

Burcu Çalışkan dedi ki...

yastıklar süper durmuş selinciğim ben henüz kullanamadım benimkileri biliyorsun :)) veee peçete halkaların süper oldu iyi ki hepsini almışsın yaşasın alışveriş çılgınlığımız :))

Chilek dedi ki...

Hepsi çok cici güle güle eskit canım, keyifle baktım yastık süper morundan istiyorum:))))))

Filiz dedi ki...

hepsi çok şeker canım:)güle güle kullan:D

Selin Ergeçer dedi ki...

Meyracimm cok tesekkur ederim :)

Myprincess cook tesekkur ederim :))

Burcucum seninkileri de gormek icin sabirsizlaniyorum, hayirlisiyla bakalim :)

Chilekcim,cok tesekkur ederim :) evet moru pembesi hepsi superdi, keske burada da acilsa ;)

Selin Ergeçer dedi ki...

Filizcim,cok tesekkur ederim, o kadar guzel seyler vardi ki, gormen lazim hepsini :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...