Pages

17 Aralık 2010 Cuma

İstanbul'da Kar :))

Evet evet evet beklenen kar İstanbul'a düştü sonunda :))
Sürekli uyarıları geliyordu ama bu kadar güzel yağacağını düşünmemiştim,
şimdi hastanenin penceresinden dışarıya bakıyorum da lapa lapa kar yağıyor :)

Eh hal böyleyken, hastalar da sürekli iptal ediyor...
İyi mi kötü mü karar veremedim :)

Bakalım haftasonu nasıl geçecek,
sizce resimdeki gibi bir görüntüye kaç gün sonra kavuşuruz? :))




Evet karlı bir cuma sabahında,
HERKESE İYİ HAFTASONLARI DİLİYORUM,
ÇOK EĞLENİN OLUR MU :))

13 yorum:

Meyra dedi ki...

ahhh selincim ne güzel o görüntüye pazartesi sabahı merhaba dicem ve tanık olucam:)) aşık olduğum bu şehrin her hali güzel:)
mutlu hafta sonları...

Hande dedi ki...

Haftasonu için planlarım var kar yolları etkilemez inşallah diye umut ediyorum :)Sanada iyi haftasonları canım.

Chilek dedi ki...

Canım sana da güzel ve karlı haftasonları diliyorum:)

nehircce dedi ki...

Yağdı ama hemencik geçti gitti :) Daha çok yağsınnn istiyorum ama dışarda kalanları düşününce o soğukta,bir yanımda istemiyorrr..

Selin Ergeçer dedi ki...

Meyracim oldugun sehre asik olman,ne kadar guzel bir duygu:) iyi haftasonlari canim :)

Handecimmm himm o zaman insallah kar insafli davranir ve planlarin ertelenmez..o halde mutlu haftasonlari :)

Chilekcim,sana da mutlu ve huzurlu haftasonlari :)

Nehircce,iste o da isin diger kismi :( insanlar ve hayvanciklari dusununce kar cok zalim,ama dedigin gibi durdu,belki de cok insafsizlik etmez bu sefer ;)

Zeynep'in Evi dedi ki...

kar yağsın ve kar fotoları çekiyim istiyorum bu haftasonu mümkn olsun olmazmı:)

Selin Ergeçer dedi ki...

Zeynepcim,umarim hayal ettigin fotograflari cekme imkanin olur bu haftasonu :)) mutlu haftasonlari ;)

Kiraz Çekirdeği dedi ki...

Metereoloji bir iki hafta kar olmayacak diyor, hatta yılbaşında bile :(

Selin Ergeçer dedi ki...

KIraz cekirdegi, zaten kac senedir yilbasi geceleri kar olmuyor pek:( ne guzelmis eskiden lapa lapa kar yagarken yeni bir seneye girmek ;)

Sıla Yılmaz dedi ki...

Ben göremedim.. ama umuyorum ki yılbaşında kar olsun..

Selin Ergeçer dedi ki...

Siu, inşallah olur,karsız yılbaşı garip oluyor gerçekten de :)

Sayın KARACA dedi ki...

İzmir'de yine baharı yaşıyor gibiyiz biz... Kar görmek için en yakın spil dağına çıkmamız gerekir oda yılın belli günlerini denk getirmek lazım:( karın keyfini sürebilenler, süremeyenlere göre +1 daha şanslısınız :)

Selin Ergeçer dedi ki...

Sayın KARACA, bugün İstanbulda da bahar havasını yaşıyoruz,bu sene gerçekten kış yapacak mı çok merak ediyorum :) doğru dürüst kar göremeyeceğiz galiba bu gidişle :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...