Pages

3 Ocak 2011 Pazartesi

Yılbaşı Gecesi Masamız :)

Yeni yılın ilk postunu yazıyorum;umarım çoook güzel konuların paylaşıldığı, mutlulukların kat kat arttığı, paylaştıkça çoğalan neşelerin dolu olduğu postlar gireriz bu sene :))

Yılbaşı geceniz nasıl geçti bakalım? Eğlendiniz mi? Sevdiklerinizle birlikte veya onlardan bir şekilde uzakta mıydınız? Sizin yılbaşı gecenizi nasıl geçirdiğinizi çok merak ediyorum :)

Biz bu yılbaşında bizim evde toplandık...Burcu ve Serkanlar ile 3 çift kutladık yılbaşını...
Ben kendi adıma çok eğlendim,gerçi TV izlemedik,sürekli müzik dinledik,bu yüzden de aslında geceyi çok yılbaşı gecesi gibi yaşamadık,sadece geri sayımda tv açtık,dolayısı ile sanki yılbaşı değil de sıradan bir gece gibi geçti...Ama bu cümlemden sönük veya kötü geçtiği gibi bir izlenime kapılmayın,dediğim gibi ben çok eğlendim,umarım gecemize konuk olan herkes eğlenmiştir :)

Gelelim yılbaşı masamıza :) Daha önce kırmızı ve siyah olarak hazırlayıp sizinle paylaştığım masamı bu sefer kırmızı ve lame detaylarla hazırlamak istedim...Aslında krem ve sarı tonlarında da hazırlayabilirdim ama gecenin rengi kırmızı, eh masa da kırmızı olmalı diye düşündüm ;)

İşte masamız;




Masamızda neler mi vardı? Hmm şöyle bir sayalım bakalım;

* lümpien börek
* Barbaros barbunya
* Roka salatası
* Karides salatası
* Somon tartar
* Zeytinyağlı yaprak sarma
* Kabak kızartma,sarmısaklı ve yoğurtlu

Ana yemek olarak da;
* Bademli pilav
* Beşamel soslu fırında nuar

Bu yemeklerden lümpien börek ve Barbaros fasülyenin tarifi Barbaros Şansal'a ait (:P) daha önce TV'de izleyip not etmiştim gerçekten de çok lezzetli yemeklermiş...:)
Lümpien böreğin tarifini daha sonra, başka bir postumda paylaşacağım sizlerle :)
Peçete halkalarımı da tanımışsınızdır kesin,daha önce bahsetmiştim, onlar H&M HOME cicilerim :)



Evet efendim, yeni yılın ilk pazartesi günü, bende haberler,havadisler bu şekilde :)
Umarım herkes için, hepimiz için ÇOOOOOOOOOOOK güzel bir sene olur :))

Yılbaşı gecesi haberlerinizi bekliyorum,ona göre;)

10 yorum:

Burcu Çalışkan dedi ki...

Misafir perferliğiniz, lezzetli mamalarınız ve her zaman ki gibi güleryüzünüz için çoook teşekkür ediyorum canım benim birlikte nice keyifli anlara

Chilek dedi ki...

Hadi bakalım hepimiz için güzel bir yıl olsun bu yıl:))

nehircce dedi ki...

Sofra çok hoş olmuş canım,ellerine sağlık.Mutlu senelerrr

Hande dedi ki...

Canım ellerine sağlık, görüntünün güzelliği gibi tadlarıda güzeldir kesin :)

Meyra dedi ki...

marifetli arkadaşım döktürmüşsün belli sofra hoş yemekler eminim leziz:)) lümpien böreği de merakla bekliyorum;)
güzel bir yıl geçirmeni dilerim...

Selin Ergeçer dedi ki...

Burcucum canim ne demek,geldiniz masamiz senlendi:) nice guzel anlara hep birlikte...

Chilekcim,amin canim insallah :)

Nehircce,cok tesekkur ederim canim,sana da mutlu seneler :)

Handecim cok tesekkurler,sanirim tadlari da guzeldi ;)

Meyracim cok tesekkur ederim :)) en kisa zamanda tarifi gelecek :)) umarim bu yil hepimiz icin cok guzel bir yil olur :)

Zeynep'in Evi dedi ki...

nekadar güzel bir masa hazırlamışsın canım..bizim de yılbaşı gecemiz pek güzeldi:) yeni yıl da bu güzellikte geçer umarım..

Selin Ergeçer dedi ki...

Zeynepcim cok tesekkur ederim :) sizin yilbasi gecenizin guzel gecmesine cok sevindim ne mutlu :) umarim yeni yil cook guzel gecer :)

aşgaane dedi ki...

blogunu yeni keşfettim ve çok sevdim... sofrana bayıldım, aynı yemek takımından ben de çeyizim için almıştım, görünce pek mutlu oldum:) ben de yemek takımımı kullanmak ve misafirlerimi ağırlamak için sabırsızlanıyorum:)

Selin Ergeçer dedi ki...

Sevgili Hayat Güzel, birşey diyeyim mi ben de bu takımı çeyizim için almıştım :))) ne hoş bir tesadüf olmuş :) blogumla ilgili düşüncelerin için ise çok teşekkür ederimm çok mutlu oldum :) umarım en yakın zamanda misafirlerini ağğırlarsın ve o masada çok hoş sohbetleriniz olur :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...