Pages

15 Aralık 2011 Perşembe

Zara Home Runner ve Peçeteler

Boş vakitlerimde evim için alışveriş yapmaya bayılıyorum. Eskiden böyle bir keyfim olacağını söyleselerdi hayatta inanmazdım ama şimdi eve birşeyler almaktan, kendim için kıyafet almak kadar hoşlanıyorum :) Bu gibi durumlarda mutlaka uğradığım birkaç adres var. Zara Home da onlardan biri. Özellikle masa örtüsü, runner, peçete ve peçete halkalarını çok beğeniyorum. Yemek takımlarıma uygun tonlarda farklı kolleksiyonlar yaratmak da bana kendimi iyi hissettiriyor :)

Beğendiğim runner ve peçetelerden birkaçını burada paylaşmak istedim. Belki sizin zevkinizi uyan birkaç parça çıkar, ne dersiniz? :)





 















HERKESE MUTLU KEYİFLİ HAFTASONLARI :))


Daha fazla model görmek isterseniz; tık tık



6 yorum:

tubitos dedi ki...

hepsinee bayıldım online alışveriş yok di mi yaa :((

Zeynep'in Evi dedi ki...

Ben zara home'un indirimli hallerine ba-yı-lı-yo-rummm:)

Selin Ergeçer dedi ki...

Tubitos, bildigim kadariyla yok,keske olsaydi ;)

Zeynepcim, o hali ayri guzel,ona ne suphe :))

Meyra dedi ki...

Zara home'un amerikan servisleri ve runnerlarını çok beğenirim..hediye alıyorsam bir arkadaşıma ilk kurtarıcı mağazalarımdan biridir Biev ve Tantitoni ile beraber:))

Cemre dedi ki...

konu insanın kendi evi olunca alışveriş yapması ayrı bir keyif oluyor..zara home alışveriş noktam değildir çoğu zaman ama fotolar öyle cezbediciki ilk fırsatta uğramam gerek :)

Selin Ergeçer dedi ki...

Meyracım kesinlikle Tantitoni benim de favorilerimden, çok eğlenceli, çok renkli ve keyifli :)

Cemrecim, kesinlikle uğramalısın :)) uğra bakalım, yorumlarını merak ediyorum ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...