Pages

19 Aralık 2011 Pazartesi

Smirnoff'un Eğlenceli Şişe Tasarımı

Smirnoff, içki sevmeyenlerin bile, görür görmez aşık olacağı hatta kapıp evine götürmek isteyeceği şişeler tasarlamış :))




Sınırlı sayıda üretilen bu şişelerin üzerinde dünyanın 3 büyük parti şehirleri yer alıyor; Londra, New York ve Rio De Janerio...

Hepsi birbirinden güzel ve havalı gözükmüyor mu? :)
Özellikle de yılbaşı yaklaşırken, havaalanından hemen kaptım bir tane...
Eh hangisini kaptığımı tahmin etmek çok zor değil sanırım, öyle değil mi :)

Sizce benim şişem hangisi? :))))))))

Ve hatta sizin şişeniz hangisi???



7 yorum:

Hande dedi ki...

Bence seninki New York, kırmızı olduğu için bende onu seçerdim :))

Cemre dedi ki...

bence seninki New York, benimki ise London :))

Chilek dedi ki...

Tabiki kırmızı nedeni ise New York olduğu için! Yoksa sen pembe seversin:)))

Selin Ergeçer dedi ki...

Handecim, kesinlikle doğru tahmin :) demek sen kırmızı seviyorsun :)

Selin Ergeçer dedi ki...

Cemrecim demek sen Londrasın :) evet Londra da gerçekten çok ama çok güzel bir şehir :))

Selin Ergeçer dedi ki...

Chilekcim :)))) kesinlikle süüpersin sen :)))) yorumunu okuyunca yüzümde bir gülümseme belirdi "eh bu kadar olur"dedim içimden de :))

Bir Porsiyon Öykü dedi ki...

Benim şişem paris ama yapmamıslar alindim vallahi:))
smirnofun bu sise tasarimlarina bayiliyorum gecen yılbasi uzeri gumus payet dolu bir sise almistim boyle sarilip yatasim gelmisti kendisine:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...