Pages

12 Aralık 2011 Pazartesi

Yine Güzel,Yine Cicek,Keyifli Bir Gece ;))

Hep diyorum; benim için yorucu geçen bütün bir haftanın yorgunluğu, haftasonu yapılan güzel planlarla bir anda yok oluyor. Geçtiğimiz haftasonu yine dolu dolu, bol kahkahalı ve bolca gezerek güneşli günleri değerlendirdiğimiz bir haftasonu oldu sevgili ile :)
Cuma akşamı çok sevdiğimiz dostlarımız sevgili Ömer ve Aylin çifti ile birlikteydik. Birlikte güzel vakit geçirdiğimiz bu çift ile iyi bir frekans tutturduğumuzu düşünüyorum :)
E tabii sözkonusu olan konuklar olur da, ben hazırlık yapmadan durabilir miyim? Tabii ki hayır.
Fakat bu kez, yemek sonrası atıştırmalıklar için girdim mutfağa ;)




Sunduğum atıştırmalıkların lezzeti kadar, sunum şekli de benim için çok önemli. Yukarıda fotoğrafta gördüğünüz bu ayaklı 2 servis tabağını da Paşabahçe'den aldım... Sanki tam da biri sadece meyve, diğeri de sadece zeytin için tasarlanmış :)) En azından benim gönlümde bundan sonra öyleler ;))

Atıştırmalıklar arasında benim yaptığım neler mi vardı? Tavuklu börek, minik kanepeler, sarmısaklı köfte ve sosisli börek... Sosisli börek aslında volovan olacaktı. Yani ben volovan yerine milföy hamuru almasaydım öyle olacaklardı ama volovan diye aldığım paketten son anda milföy hamuru çıktığını öğrendiğim an mecburen börek oldular :)))





Bu güzel atıştırmalıklar ve sevgilinin hazırladığı kokteyller eşliğinde çok keyifli vakit geçirdik :)
Bu keyifli anlarda depoladığım bu güzel enerji ile bu haftamın güzel geçeceğini düşünüyorum :)
Herkesin de haftası kolay ve güzel geçsin :)
Mutlu, keyifli haftalar :))


9 yorum:

Anindayorum.com (Abraham) dedi ki...

ne güzel yiyecekler bunlar :D özenle yapılmışlar..

Meyra dedi ki...

Selin yine iş başındaymış desene:) iyi bir iş çıkardığın besbelli canım...keyfin hafta içide devam etsin;)

Guzunkizi dedi ki...

cok güzel gözüküyorlar ellerinize saglık.Mutlu haftalar :))

FıstıklıTombi dedi ki...

Ya Selin ya..
Bunlar ne şimdi pazartesi pazartesi...
Yemin ederim sizin bu masalarınızı gördükçe kendimden tiksiniyorum ya
tek bildiğim koca kaseye çerez koymak daha ilerisi yok..
ama dur elbet benim de evim olur ben de çağırırım arkadaşlarımı eh o zaman yardımcı olursun diye düşünüyorum bana :)

Canım harika bunlar
çok estetikler
Bayıldım...
Ellerine sağlık

nehircce dedi ki...

Nehircce bu sofranı da beğendi :)))) sevgiler.

Hande dedi ki...

her zmanki gibi sunum super tadlarıda eminim öyledir canım :)

Syhn dedi ki...

ya döktürmüşsünn!!
insanın misafirin olası geliyor :)

Selin Ergeçer dedi ki...

Anindayorum.com, çok teşekkür ederim :))

Meyracım,teşekkürler tatlım,senin de :))

Guzunkizi,çok tesekkürler, mutlu haftalar :)

DarLacım,eminim istediğinde çook daha iyilerini yapabilirsin :)) çok teşekkürler güzel yorumlar için :)

Selin Ergeçer dedi ki...

nehircce,teşekkürler tatlıcım :)

Handecim,umarım öyledir,teşekkürler :)

Syhn, istediğin zaman tatlım ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...