Pages

14 Aralık 2011 Çarşamba

Everybody's Fine



Robert De Niro ismini görür görmez bu filmi izlemeye karar verdik. Çünkü kendisini çok severim, filmleri de genelde güzel olur...Bu film de, IMDB'den de 7.2 almış, e kötü çıkmaz diyerek başladık izlemeye.
Filmimizin konusu kısaca şöyle; eşi ölen Frank, çocuklarından uzak yaşamaktadır. Bütün dileği, herkesi Noel zamanı aynı masa çevresinde toplayabilmektir. Bunu başaramayınca, kendisi kalkıp ayrı şehirlerde yaayan çocuklarını ziyarete gider. Her birinin hayatına kısa bir süre konuk olan baba, bu seyahat ile aslında çocuklarının hayatına ne kadar uzak kaldığını fark eder.

Film, aile olmanın yani gerçekten aile olmanın önemini vurgulayıp, aynı aile bireyleri bile olsa herkesin hayallerinin, istek ve beklentilerinin nasıl farklı olduğuna değinen güzel bir film...

Film güzel ama çok yavaş akan bir film. Pazar akşamı izledik bu filmi. Sanırım bu film ve benim için yanlış bir zamanlama oldu. Ben zaten pazar akşamlarını hiç sevmem, içimi bir sıkıntı kaplar, bu filmle sıkıntım daha da bir arttı  :) Ama dediğim gibi bu benimle ilgili bir şey, belki de siz böyle hissetmeyeceksiniz... Deneyin bir izleyin bakalım, beğenecek misiniz?



3 yorum:

Chilek dedi ki...

Filmi boşver isim yeter, her filmini izledim yaşlı ama karizmatik adamın:))

meyra dedi ki...

yaklaşık 2 ay önce izlemiştim Selincim dediğin gibi çok ağır ilerlemesinden ötürü sonunu görmeden koltukta uyuya kaldığımı hatırlıyorum:)) pazarın suçu yok yani rahat ol;)

Selin Ergeçer dedi ki...

Chilekcim,hskikaten yaslandi ama hala karizmatik :))

Meyracim, hakliyim ama degil mi? Yani bi ara nefesim filn kesildi, hem uzuldum hem daraldim, pazardan sandim demek degilmis ;))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...