Pages

22 Aralık 2011 Perşembe

Yeni Yıl Heyecanı

Geçenlerde sevgilinin iş arkadaşları bizdeydi. Çok çok güzel vakit geçirdik birlikte, çok eğlendik. O geceye ait görselleri başka bir postta paylaşacağım ama bugünkü postumda bize getirdikleri tatlı mı tatlı hediyeyi paylaşmak istiyorum sizlerle. Vazoya dikkat edin, bu hediye tam benlik değil de ne :))))))



Bu sevimli hediye, evimin en önemli nesnesi oldu bile :)))

Bu arada yeni yıl heyecanı evimin her köşesine dolsun istiyorum.
Kırmızının her tonu evime yeni heyecanlar, yeni bir enerji ve mutluluk getirsin diye bekliyorum. Haa, yanlış anlaşılmasın; olmadığından değil ama daha da çok olsun istiyorum, herşey istediğim gibi olsun, daha da çok olsun çok çoook olsun çok mutluluk, çok sağlık, çok para, çok tatil olsun istiyorum:)
Bu aralar fena halde Zerrin Özer'in şarkısı modunda geziyorum; "Bana hep bana bana, hep bana bana hep bana"

O yüzdendir ki evimdeki yılbaşı ağacıma bol boolll cici doldurdum



İşte bu ağacımın sadece gözüken kısmı, gerisini siz tahmin edin artık ;))

Biliyorum ki yeni yıl yeni umutlarla gelecek, daha da mutlu gelecek, herşey daha da süper olacak... Bu yıl benim yılım olacak...:))
Madem her şey istemekle başlıyor, E istiyorum, o halde oldu bitti bile ;)))


5 yorum:

cecilia dedi ki...

hadi bakalım selincim herşey gönlünce olur inşallah bu yıl, çam ağacın çok güzel bende öyle ne var ne yoksa doldururum, çıfıtçı çarşısı gibi herşey olur üstünde :) hediye vazo da çok hoşmuş ;)

meyra dedi ki...

Selincim senin ağacın karnaval gibi rengarenk olmuş,göz alıyo çok cici:)
hayallerinin ve umutlarının gerçeşleşeceği bir yıl olsun...

Chilek dedi ki...

Deli kızın çeyizi olmuş çok güzel:))

Hande dedi ki...

Selincim sen böyle ısrarla istedikçe bütün dileklerin gerçekleşir bence :)) vazon da çok şekermiş :)

Selin Ergeçer dedi ki...

Cecilia,umarim tatlim umarim hepimizin dilekleri gercek olur :)

Meyracim,cok tesekkur ederim:) evet tam karnaval gibi oldu :))

Chilekcim,tam benlik desene hihihi :))))))

Handecim,cok tesekkur ederim:) umarim :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...