Pages

26 Aralık 2011 Pazartesi

Bizim evde parti havası





Daha önceki bu postumda sevgilinin iş arkadaşlarının bize geldiğini söylemiştim ama bunun için daha detaylı bir post hazırlayacağımı da eklemiştim...İşte o gün bugündür :)

Gerçekten çok keyifli, bol kahkahalı geçen o gecenin daha doğrusu akşamüzeri partisinin kokteyl kısmı ile ilgili görseller sadece bunlar çünkü o telaş anında daha fazla fotograf çekemedim...Gönül isterdi ki tabakların detaylı fotograflarını da çekip paylaşayım ama olmadı, bunlarla idare etmek durumundayız artık :)



O gece masamızda neler mi vardı? Sucuklu börek, tavuklu börek, minik misket köfteler, chedar peynirli jambonlu rulo, amerikan salatalı tartolet, acılı mezeli kanepe, cips, meyve, yeşil zeytin, sosis, minik renkli pastalar, kuru erik ve peynirli çubuk benim hazırladıklarım...Bunlara bir de tatlı Zeynep'in getirdiği baklava eklendi ki masamız tam oldu :)

Eh fotograflarda gördüğünüz atıştırmalıklar ile tatlanan gecemiz dediğim gibi çok keyifli geçti, en azından benim için keyifli geçen bu gece, umarım konuklar açısından da güzel geçmiştir :))
Bazen şirket ve şirket çalışanları ile ilgili konuşulan konuların dışında kalsam da(:P) birlikte olmak, güzel vakit geçirmekse amaç, benim için başarılı bir gece oldu...

Yeni yılda da konuklarla dolu, bol eğlenceli, bol kahkahalı günlerimiz, gecelerimiz olur umarım :))

O halde, konukların konseptine ve geceye uygun olarak şunu söyleyip postumu bitirmek istiyorum;

HAYAT PAYLAŞINCA GÜZEL
LALALAALAALLAAA
:)))))))))))

;)



12 yorum:

Aktuelmoda dedi ki...

Süper gözüküyor Selin'cim.Ellerine sağlık,herşey ne kadar da özenle hazırlanmış..kanepeler rulolar çok çok beğendim.mutlaka yapıcam ben de..sevgiler..

FıstıklıTombi dedi ki...

ne olur bunları ben yapmadım de selin
de ki utanmayayım kendimden :)

harika bir masa hepsi enfes görünüyor

meyra dedi ki...

yani Selincim sabah sabah bu posta iç geçirerek bakmak nasıl bir duygu bir bilsen!
biz paylaşamadık bu güzelliği ne olacak şimdi;)

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

rejimdeyım bu ara fazla dobişko olmuşum :) keşke görmeseydim bu masayı , bittiğim an şu an galiba selincim :)

Chilek dedi ki...

Çok güzel canım, ellerine sağlık. Bende istiyorum lalalalalaaa:))

Nilgün Torunoğlu dedi ki...

Muhteşem bir masa ! Ellerine sağlık . Siz gençler harikasınız,enerjinize bayılıyorum !

Hande dedi ki...

Selincim masadakilere hayran kaldım. Lezzetleri de eminim görüntüleri gibi güzeldir :))

annesiningülü dedi ki...

mis mis hepsi yeme yanında yat o derece :D

Peritozu dedi ki...

Selincim ne kadar güzel bir kutlama yapmışsınız, bayıldım valla. Yemeklerin sunumu da bir o kadar güzel. Enerjin masana öle hoş yansımış ki :)

Selin Ergeçer dedi ki...

Aktuelmoda,çok teşekkür ederim :) yaptığında fotograf bekliyorum ona göre ;))

DarLa,hihihi hepsini ben yaptım tatlıcım :))

Meyracım,en yakın zamanda böyle bir masanın çevresinde güzel sohbetler yapmak dileği ile :)

♥мұ»p»r«i»n«č»є«s»s♥,tatlım ara sıra izin vermek gerekiyor,hep rejim hep rejim nereye kadar :)

Selin Ergeçer dedi ki...

Chilekcim ahh aaah sen bir gelsen sana ne masalar hazırlarım ben :)))

Colette,çok teşekkürler canımcım,insan sevince keyifle hazırlıyor ;)

Handecim,umarım tadanlar beğenmişlerdir :) çok teşekkürler :)

Selin Ergeçer dedi ki...

Bahar ve kızısı Yağmur,çook teşekkür ederim tatlıcım :))

Peri Tozu Fotograf, çook teşekkür ederimm tatlıcım :) ben de çok keyif aldım o geceden ve umarım konuklar da keyif almışlardır :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...