Pages

28 Aralık 2011 Çarşamba

Mantarlı Fırın Patates

Yılbaşı öncesinde, belki yılbaşı masası için iyi bir alternatif olur düşüncesi ile bu tarifi paylaşmak istedim. Çünkü yılbaşı masaları özenli olur, herkes eşiyle dostuyla keyifli vakit geçirebileceği, hoş sohbetler edebileceği masalar kurmak ister. Mantarlı fırın patates de, hem kısa sürede hazırlayabileceğiniz, hem de lezzeti gayet yerinde olan bir yemek...
Belki yılbaşında denemek istersiniz diye işte; :)




Bu yemeği yapmak için;
- Patatesi tuzlu suda güzelce haşlayıp bir güzel ezip püre yapıyoruz.
- Diğer tarafta, soğanı yağda çevirmeye başlıyoruz.
- Soğanlar hafif pembeleşmeye başladığında halka halka doğradığımız kırmızı biberleri de ekliyoruz,
- En son da mantarları bu karışıma ekleyip iyice pişiriyoruz.

- Son olarak patatesi fırın kabına iyice yayıyoruz.
- Üzerine de mantarlı karışımı ekleyip fırına veriyoruz.

Bu yemeğin üzerine isteğe göre rende kaşar peyniri de koyulabilir, tercih tamamen size kalmış...

Zaten her zaman soğanın patatese çok yakıştığını düşünmüşümdür. Bir de mantar ve kırmızı biberle birleşince daha da güzel oluyor :)
Güzel pişmiş bir etin yanına, farklı bir alternatif olabilir, benden söylemesi :))



7 yorum:

cecilia dedi ki...

mantara bayılırım selinn bu nefis yemek tarifin için teşekkürlerr ;)

Hande dedi ki...

kaşarlı güveç mantara bayılırım ve sık yaparım. Ama püreli hiç denememiştim, ilk fırsatta bunuda deneyeceğim canım :)

meyra dedi ki...

mantara bayılırım canım çiğ hariç her şekilde yerim:))

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

ellerine sağlık hayatım çok kolaymış bende acil durumda deneyim bu yemeği aldım tarifini kocamannnn öpüldün ;)

Selin Ergeçer dedi ki...

Cecilia,ben de mantara bayilirim:) yasasin mantar kardesligi :)))))

Handecim,dene bak,bunu da begeneceginden eminim :)

Meyracim,ben de cok severim,her seye yakisiyor :))

Myprincess, ayneen oyle,acil durum kurtaricisi bu,aklinda olsun ;)))) kocaman optum ;)))))

AslıASLI dedi ki...

Çok güzel bir tarif mutlaka bende denicem, ellerinize saglık :)

Selin Ergeçer dedi ki...

Aslıcım, çok sevinirim deneyip fikirlerini paylaşırsan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...