Pages

2 Aralık 2011 Cuma

Yılbaşı Keki - Christmas Cake

Daha önceki bu postumda size bu devasa keki anlatacağımı söylemiştim ve işte o gün bugündür :)




Uzun zamandır bu ve buna benzer kekleri marketlerde görüyordum ama bir türlü alıp denemeye cesaret edemiyordum. Cesaret edemiyordum çünkü içinden ne çıkacağını bilemiyordum yani gerçekten böyle kocaman bir kek mi çıkacak kestiremiyordum. Bu merakımı da geçenlerde bir öğlen yemeğinde Serkan'a anlatmıştım anlatmasına ama ben o gün anlattım sonra da unuttum gitti. Geçen cuma akşamı için yemek sonrası tatlıyı biz getiriyoruz dediklerinde bu keki alıp getireceklerini hiç tahmin etmemiştim ama tatlılar tatlısı Nilçin akıl edip bu keki getirmiş bana :)

Aşağıdaki fotografı görünce nasıl şaşıracağınızı görmek isterdim doğrusu :)) Çünkü biz de bu keki paketinden çıkartıp servis tabağına ilk aldığımızda gözlerimiz yuvalarından fırladı :)))))))





Evet paketin içinden gerçekten de bu devasa görünümlü kek çıktı :)))))
Nasıl keseriz ne yaparız derken bir de baktık içinden ayrıca bir de pudra şekeri paketi çıktı. Paketin üzerinde İtalyanca yazılar vardı, tabii İtalyancamız anlamaya yetmediği için üzerindeki resimlerden olayı çözmeye çalıştık :) Neyse ne kadar doğru bilemeyerek pudra şekerini kekin poşetine boşaltıp salladık ve pudra şekerinin kekin her yerine ulaşmasını sağladık.
E tabii tahmin edeceğiniz üzere bu kekin kesilmesi de çok kolay olmadı :)) Hatta öyle devasa bir dilim çıktı ki, o dilimi 2 kişi paylaşarak yedik... Efendim İtalyanlar bu keki marmelatla yiyorlarmış. Tabii biz öyle yemediğimiz için kekin tadı bize biraz vasat geldi yani kötü değil ama pastaneden alınan herhangi bir kekten daha tatsız...
Kesinlikle bu dediğimi kötü olarak algılamayın,sadece birşeyle mesela marmelat veya nutella ile birlikte yiyin diyorum (sizin için daha ne yapayım;nutella diyorumm :PP)

Hazır yılbaşı yaklaşırken, bu yılbaşı keki, bu devasa görüntüsü için bile bir kez alınabilir, benden söylemesi ;)



10 yorum:

Unknown dedi ki...

nutella iyi fikir olmuş ben bu aralar tatlıya öyle düşkünüm ki, reçeli kaşıklıyorum. bandırarak yemeliymiş bu keki:)

Meyra dedi ki...

nutellayı tercih edebilirim çünkü bayılırım:))ama ben keki az tatlı sevdiğim için tam benlik gibi geldi anlattığın tad canım..denemeliyiz yani;)

meyra dedi ki...

nutellalı seve seve deneyebilirim çünkü bayılırım kendisine:))ama ben keki az tatlı sevdiğim için bu kekin tadı tam belik gibi geldi canım anlattığın tad.yani denemeliyiz bilmemiz için;)

Hande dedi ki...

Görüntüsü bile doymak için yeter. Bu arada tavsiyene uyup Unknown'u izledim. Müthiş bir filmdi, bayıldım. Tavsiyenle izlediğim ikinci film oldu, zevklerimiz uyuyor. Dvd tavsiyelerini merakla bekliyorum tatlım:))

annesiningülü dedi ki...

dev kek :D

Elifinelizi dedi ki...

hehehehee kooccaammaaannn
süper ye ye bitmez.
Nutellalı , çilek , vişne reçelli ,tahinli vssss tek tek deneyerek İtalyanlara alternatif sunmuş olmazmıyız :D

Selin Ergeçer dedi ki...

Sevgili Moda(e)rator,o zaman bu kek bu aralar tam sana göre :)

Meyracım,o halde dene bakalım,yorumlarını merak ettim :)

Handecim,beğenmene sevindim :) güzel filmler izledikçe paylaşıyorum,senden de bekliyorum :)

Selin Ergeçer dedi ki...

Bahar ve kızısı Yagmur, o tam bir dev :)

Elifinelizi, muhteşem olur, hepsini denemeliyiz :))

Adsız dedi ki...

bu bauli kekleri nereden temin edebiliriz acaba?

Selin Ergeçer dedi ki...

Bu keki şarküterilerden veya macrocenter'lardan bulabilirsiniz... iyi seneler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...