Pages

6 Şubat 2012 Pazartesi

Yaza Merhaba Atıştırmalıkları ;)

Her ne kadar bu kış sert geçiyor olsa da, geçtiğimiz hafta yağan kar hayatımızı zorlaştırsa da, son 2 gündür güneş bize yüzünü gösterdi. Her ne kadar her zaman kışı seven biri olsam da ne yalan söyliyeyim kışın ortasında bize gülümseyen bu güneş benim bile hoşuma gitti :)
Güneşi gören bendeniz de hemen bahar planları yapmaya başladım bile...
Hayalimde ne mi var? :)
Çok büyük olmasa da, büyükçe bir teras veya bahçe...Sevdiğim arkadaşlarım ve çeşitli atıştırmalıklar ile zenginleştirilmiş bir büfe ile yaza hoşgeldin partisi :)
Ne dersiniz hoş olmaz mı? Belki bu yaz yaparız ne dersiniz?
Kabul ediyorum, henüz bunun için 3-4 ay daha olsa da, aşağıdaki görseller parti iştahınızı kabartmıyor mu? :) Şimdi sizi bu tatlı görsellerle baş başa bırakarak, herkese güzel bir hafta diliyorum ;)























Görseller buradan ve buradan...



7 yorum:

Chilek dedi ki...

Mis mis mis ama ben diyete hazırlık yapıyorum:)

Meyra dedi ki...

pazartesi sabahı,benim sendromuma revamı bu görseller Selincim:((

Eren dedi ki...

Süper görünüyorlar, canım şimdi böyle güzel atıştırmalıkların ikram edildiği bir yaz toplanısında olmak istedi:))

NİNO dedi ki...

offf şu saatte görmek tam bi işkence oldu...:)
Sevgiler
http://ninostudio.blogspot.com

Selin Ergeçer dedi ki...

Chilekcim, ah o diyetler mahvetti beni,1 ay bitti, bakalim...;))

Meyracim, bu seker gorseller sayesinde umarim pazartesi gunun seker gibi gecmistir :)

Eren,ne guzel olur degil mi,hele de mis kokulu ciceklerin kokusu esliginde olsa o parti,tam yeme de yaninda yat olur :)

NİNO, ama bakinca insanin ici aciliyor degil mi.:))

Hande dedi ki...

Sen böyle atırştırmalıklar yapar birde parti verirsen, adresi bulur bende gelirim :))

Selin Ergeçer dedi ki...

Hande, gel tatlımmmm başımın üstünde yerin var :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...