Pages

22 Şubat 2012 Çarşamba

Pembe, Gönlüm Sende :))

Eğer bir elbisenin, bir ayakkabının, çantanın, nevresim takımının, yiyeceğin veya kurabiyenin içinde pembe renk varsa, benim gönlüm ona kayıyor :) Aslında yeni yeni büyümeye başladığımda pembe renkten elimden geldiğince uzak durmaya çalıştım. Çünkü o zamanlar pembenin sadece küçük kız çocukları için olduğunu düşünürdüm ve eğer pembe birşey giyersem büyüdüğümü ispatlayamayacağımı sanırdım. Ne çocuklukmuş :) Şimdi neredeyse yolun yarısına yaklaşmışken bile pembe giyinmekten çekinmiyorum :) Pembe çanta, pembe oje, pembe far demek ben demek, seviyorum ne yapayım :)) Eh bir de esmerim ya, yakıştığını da düşünüyorum ki o konuya hiç girmeyeyim :PPP

Neyse şaka bir yana, şimdi sizi güzel mi güzel tonları ile pembe görsellerle baş başa bırakıyorum ;))























Kaynaklar için tık , tık , tık ,


3 yorum:

Chilek dedi ki...

Evet canım pembe demek Selin demek:)

FıstıklıTombi dedi ki...

esmere ne yakışmaz ki selin
pembe de neymiş
maşallah sana....

Selin Ergeçer dedi ki...

Chilek, hhiihi kesinlikle :)

DarLa, teşekkür ederim tatlıcım benim ;))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...