Pages

15 Şubat 2012 Çarşamba

Gamze Akbaş İçin 1 Tüp Kan

Beni ayıplayanlarınız olacaktır eminim, ben de utanıyorum böyle bir olayı atladığım için ama
ben Gamze Akbaş ismini ilk olarak cumartesi akşamı Okan Bayülgen'in programında duydum.
Duydum ve duyurmak istedim...

Gamze losemi hastalığına yakalanmış genç bir anne. Tek umut, ilik nakli.
Ancak tahmin edeceğiniz gibi ilik nakli ülkemizde çok yaygın değil maalesef. Bu yüzden gruplar kurulmuş, bloglar yazılmış. Tek amaç, bu olayı daha fazla kişiye duyurup, Gamze'ye uygun iliği bulmak.
Ben de, belki benim gibi bu olayı duymayanlarınız vardır diye düşünerek yazdım bu postumu.

Daha detaylı bilgi için BURAYA tıklayabilirsiniz.

Ve Gamze için oluşturulan blog da BURADA ... Bu blogda nasıl yardım edebiliriz, yardım etmek isteyenler neler yapmalılar, herşey detaylı bir biçimde anlatılmış.



(fotograf BU SİTEDEN alıntıdır)


Umarım bir an evvel, güzel haberler gelir de herkes rahat bir nefes alır, herkesin yüzü güler...
Hadi bakalım, neden olmasın değil mi? :)  Bütün dualarımız Gamze ile...

3 yorum:

Chilek dedi ki...

Kesinlikle, umarım bir an önce donör bulunur! kan verme ve organ nakli gibi önemli konuları tekrar gündeme getirtidiği için Okan Bayülgen' e de teşekkür etmek lazım!

Cemre dedi ki...

ahhh o kadar içim acıdı ki izlerken ama inanıyorumki en kısa zamanda donör bulunacak ve Gamze iyileşecek. belki bu ilk olur Gamze sayesinde birçok insan kan vermenin, organ bağışının önemini tekrar hatırlar..kimse bana bişi olmaz diye düşünmemeli bugün Gamzeye yarın belki bana. hayat bu belli olmaz!!

Meyra dedi ki...

Okan zaten algıları çok gelişmiş duyarlı bir iletişimci.Yapsa yapsa o yapardı bu duyuruyu.Umarım donör bulunur!
*şu andada Okanda blogerlar var keyifle izliyorum Selincim:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...