Pages

15 Şubat 2013 Cuma

Hipnozcu


Bir kitap düşünün; soluk almadan, bir sonraki sayfayı merak ederek, zaman zaman kitabın içinde kaybolarak ama bol bol da yaşadığımız hayatımızı, çevremizi, neyin gerçek neyin yanılsama olduğunu sorgulatan bir kitap olsun... İşte Richard Bach'ın kaleme aldığı Hipnozcu tam da böyle bir kitap. 

Jamie Forbes yani kitabımızın kahramanı,hipnoz edilmeyeceğini iddia etmesine rağmen hipnoz edildi ve taş duvarlarla örülü bir zindan içinde hapsolduğuna inandı.

‘Herhangi bir kaya kadar somaki, hayatında dokunduğu her çelik kadar sert taşlar. İnanç mıydı bu? Orada kapana sıkışmış halde açlıktan ölebilirdi. Ama ne tarafından kapana sıkıştırılmış halde? Bu inançtan öte bir şeydi. Mutlak, sorgulanmayan bir ikna durumuydu. En yalın önermeden kaynaklanan bir durum: ‘Sizinle akıllarımızın içinde ufak bir gezinti yapalım.’ 


Son zamanlarda bu konuyu çok düşünür oldum. Ya çevremizdeki herşeyi biz yaratıyorsak? Ya aslında herşey bize öğretilen birer yanılsamaysa? O zaman madem bu dünyayı biz yarattık, daha iyisini yaratmak elimizde olamaz mı? 




4 yorum:

ömür dedi ki...

çook merak ettim kitabı:)almalıyım bende tesekkürler paylasım için sevgiler
omurinandi.blogspot.com

Selin Ergeçer dedi ki...

Omur, kitabi okuyunca yorumlarini paylasirsan sevinirim:) sevgiler...

Unknown dedi ki...

bu kitabı gördüm ama alsammı almasammı bilememiştim canım ..şimdi almaya karar verdim alınacaklar listeme not ediyorum..
sevgiler..

Handan dedi ki...

"Bir" en sevdiğim kitabıdır onun.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...