Pages

26 Şubat 2013 Salı

Bu Salonlardan Hangisi Sizinki?


Son zamanlarda siz de fark etmişsinizdir, salonlara, ferah oturma odalarına, ışıl ışıl evlere takıldım kaldım. 
Her bir görselden farklı bir fikir kapmaya çalışmakla başlayan, ev fotograflarına bakma dönemim, bu işi saplantı haline getirmemle sonuçlanacak sanırım :)
Hep diyorum; ışıl ışıl ferah salonları kim sevmez ki? Tamam evimi seviyorum ama böylesi ferah salonlarda keyifle ayağını uzatıp bir kahve içip sohbet etmek çok keyifli olmaz mıydı? :))
Bu arada benim favorilerimİ 2, 5, 6, 8 ve 10.salon :))
Ya sizinki?














home-designing.com

6 yorum:

tubitos dedi ki...

8 favorim oldu zemin çok şık durmuş :)

sihirlirloklava dedi ki...

2 ve 8...ferah olsun,rahat ve sade olsun yeter...

Selin Ergeçer dedi ki...

Tubitos, degil mi.o detay cok hos gercekten de :)

SIHIRLI OKLAVA, ferah olmasi onemli gercekten de :)

Unknown dedi ki...

1,2,5,6,8 çok beğendim bende gerçi hepsi birbirinden güzel bence sevgiler canım :)

simple present tense dedi ki...

Hepsi ayrı ayrı güzeller de ben en çok 4ü beğendim.sıcak ve samimi dekore edilmiş kendimi orada da hayal edince mutlu hissettim

Selin Ergeçer dedi ki...

Burcu,zevkimiz tutuyor sanirim :)) sevgiler

Simple present tense,icinde mutlu oldugumuz mekanlarin olmasi ne kadar onemli gercekten de,hayat standardimiz artar boylelikle ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...