Pages

20 Şubat 2013 Çarşamba

Bu ev bizde olsa...


Evde vakit geçirmeyi sevenlerden misiniz? Hani böyle "haftasonu olsun da evde yayılayım" modu olanlardan mısınız yani? Ben hiç değilim. Haftasonu oldu mu, sanki beni bir itici güç evin dışına dışına sürüklüyor gibi hissediyorum. Hele hele o gün, günlerden pazar ise, evde geçirilen her dakika, sanki boşa geçmiş gibi hissederim. O yüzden hayatla yarışım vardır benim. O mu çabuk akacak yoksa ben mi daha çok plan yapacağım didişir dururuz :) Eh benim plan yapma hızıma bakılırsa, bu yarışın galibinin kim olacağı aşikar, o da ayrı ;)

Bu konuya nereden girdim değil mi? Aslında bu güzel görseli paylaşıp, böyle bir evimiz olsa, hiç sıkılır mıyız? Hiç dışarı çıkmak ister miyiz acaba diye yazacaktım ki konu buralara geldi ve ben fark ettim ki insan her güzelliğe alışır, huylar baki kalır... Yani diyeceğim o ki bu ev bende olsa herhalde yine bende bir şey değişmezdi... ;)

Yine de böyle bir eve hayır demem... Ya siz? :)

wallpapersweb

5 yorum:

ömür dedi ki...

ev süper:)ama belli bir süre sonra sıkar:)sevgiler

Cemre dedi ki...

merhabalar Selin :) evde vakit geçirmeyi sevenlerdenim zira cumartesi dahil (hatta çoğu zaman pazar dahil) çalıştığımdan pazar benim dinlenme günüm olmalı.aslında olmalı ama bende senin gibi evde oturmak yerine mutlaka yapacak bişi bulup yarım günde olsa atarım kendimi dışarı.hem gezmeli hem dinlenmeli bir program benim için ideal :)

Sayın KARACA dedi ki...

Bu ev usta bir go oyuncusunun evi :)) Tamamen huzura, sakinliğe ve insanı konsantre olmaya iten bir mekan :))

Unknown dedi ki...

böyle bir eve kim hayır diyebilir canım :))ama beni ne böyle bir ev nede başka birşey evde tutmaya yetmez :))

Selin Ergeçer dedi ki...

Omur inandi, oyle degil mi? Yine de hayir demem :)

Cemre,kesinlikle en ideali o,benim icin bol gezmeli olsun yeter;)

Sayin KARACA, insan bu mekanda sair olur ;)

Sevil Aslan, hahaha sen de bendensin demek ;))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...