Pages

16 Ağustos 2012 Perşembe

Beyoğlu Rapsodisi



Yine bir Ahmet Ümit kitabı...
Çok akıcı, kolay okunan ve bir sonraki sayfayı merak edip soluk soluğa okuyacağınız bir kitap arıyorsanız, "Beyoğlu Rapsodisi" doğru seçim...

Kitabın başrolünde 3 arkadaş var. Kenan, Nihat ve Selim ilkokuldayken tanışmış, her türlü zorluğu beraber aşmış 3 arkadaştır. Her biri farklı karakterlerde olan bu 3 arkadaştan en uçarı olanı yani Kenan, bir gün bir fotograf sergisi açmaya karar verir. Serginin konusu ise Beyoğlunda işlenen cinayetlerdir. Bir anda bu 3 kafadar, kendilerini henüz çözülmemiş bir cinayet davasının içinde bulurlar.

Sonra mı? Sonrası kitabın sayfalarında :)
Ben çok beğendim ve itiraf ediyorum, bir gece, kitabın sonunu o kadar merak ettim ki uykum olmasına rağmen bırakamadım, durmadan okudum ve bitirdim :)

Şimdi sırada okunmayı bekleyen başka bir Ahmet Ümit kitabı var.  Aldım, kütüphaneme ekledim fakat henüz okumaya başlamadım. Bu ne demek? En kısa zamanda "Sultanı Öldürmek" kitap postumla burada olacağım demek ;)

Herkese keyifli, bol okumalı günler diliyorum ;)



3 yorum:

Unknown dedi ki...

canım sen öneriyorsan bu kitabı alıp okumak lazım:))hangi kitabı okuyucağımı şaşırıyorum artık okumaya yetişemiyorum..nekadar güzel kitaplar var..

Selin Ergeçer dedi ki...

sevilcim bence bu kitabı mutlaka okunacaklar listene ekle, çok keyifli ve heyecanlı :)

Zeynep'in Evi dedi ki...

Ahmet Ümitin kitaplarını o kadar seviyorum ki, su gibi okunuyor ve sonu gelmeden uyku tutmuyor:) İstanbul hatırası da böyleydi Selincim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...