Pages

6 Ağustos 2012 Pazartesi

Bavyera'nın Başkenti; Münih...

Geçenlerde mini bir tatil kaçamağı için sevgiliyle Münihteydik.
Aslında çok önyargıyla gitmeme rağmen Münihi çook sevdim :))
Münih, Berlin ve Hamburg'dan sonra Almanya'nın en büyük üçüncü kenti ve hatta Bavyera Eyaletinin en büyük şehri ve başkenti. Bavyera Alpleri'nin kuzeyinde ve İsar nehri kıyısında kurulmuş. Münih'in Almanca ismi München eski dilde 'keşişlerin yeri' anlamına gelen Munichen'den gelmekteymiş. Bu nedenle Münih'in armasında bir râhip varmış.

Münihle ilgili detay postlarım olacak ama o postlara başlamadan önce, şimdi şöyle bir hep birlikte Münih sokaklarında küçük bir gezintiye çıkmaya ne dersiniz? :))













Münih'in meşhur cafeleri, neredeyse adım başı bir cafeye rastlamak mümkün :)





Münih'in kalbi sayılan ünlü  Marienplatz;










Daha detaylı devamı ilerleyen günlerde blogumda ;)


7 yorum:

Yeşim dedi ki...

Keşke daha çok güneşi olsaymış Münih'in :) teşekkürler tatlım bu minik gezi için :)

Chilek dedi ki...

Ben çok sevdim devamını merakla bekliyorum. Bu sıcaklardan bunalan bana çok iyi geldi. Karanlık ve puslu görüntü. Sonbaharı özledim:))

Unknown dedi ki...

bisikletlerle rahat rahat dolaşılabilen ülkelere hayranım..keşke burdada bisiklet kullanabilsek..ayrıca şehir çok güzelmiş canım devamını bekliyorum:)

birbuketkozmetik dedi ki...

ben bu puslu yağmurlu havasını sevdim, insanın ruhu dinlenir süpermiş

Selin Ergeçer dedi ki...

Yeşimcim, iyi ki öok güneşli olmadı yoksa ben çok yürüyemezdim o güzel şehirde, bilirsin beni, isli puslu havalar daha bir benlik ;)

Chilekcim, sen de bendensin :) devamı gelecek tatlişkom :)

Selin Ergeçer dedi ki...

Sevilcim, keşke burada da öyle yaygın olsa değil mi? ne kadar hoş olurdu :)

powderpuff,değil mi nasıl da dinlendirici buketcim, süüper :))

BÜTÜ dedi ki...

işte burayı seviyorum .... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...