Pages

27 Temmuz 2011 Çarşamba

indrimlr.com

indirimlr.com ile tanışmam, geçenlerde mailime gelen bir mail sayesinde oldu. Sevgili Yasemin Güroğlu, bana bir mail göndererek, indirimlr.com'un ne gibi özellikleri ve avantajları olduğundan bahsetti. Mailden sonra, siteyi ziyaret ettim ve sizlerle paylaşmadan olmaz dedim :)

Biliyorsunuz günümüzde indirim fırsatları sunan siteler çok popüler. Bu siteler sayesinde bulunduğunuz şehrin, o günkü fırsatlarından indirimli olarak yararlanabiliyorsunuz. Bu fırsatlar bazen bir restaurant indirimi, bazen bir masaj paketi veya bir konaklama paketi olabiliyor.

indirimlr.com'un avantajlarından biri; indirimlerin kategorilere göre sıralanmış olması. Benim için, bu gerçekten çok önemli çünkü diğer sitelerde karşıma çıkan görüntü kirliliği kafamı karıştırabiliyor, beni hedefimden uzaklaştırabiliyordu ancak dediğim gibi bu siteye girip, şehrinizi ve ilgilendiğiniz indirim kategorisini seçtiğinizde, filtreden geçirilmiş, sadece sizin ilginizi çeken indirimler karşınıza geliyor.

Aynı keyfi, aynı yemeği veya konaklamayı daha ucuza almayı kim istemez ki :)
E daha ne olsun :)

Kısa sürede, indirimlerden ve fırsatlardan haberdar olmak istiyorsanız, buyrun sizi buraya alayim :)
Lütfen bir tık tık ; http://www.indirimlr.com/sehir-firsatlari/



Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...