Pages

15 Temmuz 2011 Cuma

1 Kadın 2 Salak

Bu seferki kitap, tam bir çıtır çerez tadında; "1 Kadın 2 Salak"




Okumaya başladınız mı, sayfalar nasıl geçiyor anlamıyorsunuz ve bir bakıyorsunuz ki kitap bitmiş :P
Efendim, kitabımız Fatih Aker ve Livio Jr.Angelisanti tarafından kaleme alınmış.

Daha önce Pucca'nın kitabını okudunuz mu bilmiyorum ama eğer okuduysanız şöyle tarif tanımlayabilirim bu kitabı; Pucca'nın kitabının erkek versiyonu...

Başka bir deyişle, kitabımız, 2 erkek tarafından kaleme alınmış, bolca argo kelime içeren ve günümüz erkeklerine ışık tutan çerez bir kitap olmuş. Aman da öyle mesajlar veya ağır konular beklemeyin kitaptan, adı üstünde; 1 kadın,2 salak... Konuyu az çok tahmin edebilmişsinizdir herhalde ;)

Eğer ciddi konulara vaktiniz yoksa, kalın olmayan çerez bir kitap arıyorsanız ve argo kelimeler, küfürler sizi rahatsız etmeyecekse, bu kitap size eğlenceli vakit geçirtebilir... Aklınızda olsun ;)

HERKESE İYİ HAFTASONLARI :))))))

3 yorum:

Peritozu dedi ki...

Tam plajda okumaklik bir kitap desene Selin...
Merak ettim simdi.. Tatile en az bir bucuk ay var ama :)

Meyra dedi ki...

küfürmüş argoymuş hiç rahatsız etmez beni bozmaz,tabiki okurum ama tatilde daha iyi gider diye düşünüyorum bu çerezlik:) bol enerjik hafta sonun olsun canım...

Meyra dedi ki...

küfürmüş argoymuş hiç rahatsız etmez beni bozmaz,tabiki okurum ama tatilde daha iyi gider diye düşünüyorum bu çerezlik:) bol enerjik hafta sonun olsun canım...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...