Pages

18 Ocak 2011 Salı

Kehanet - Knowing

Geçenlerde D&R'da gezinirken gördüm bu filmi...
Konusunu okuyunca da çok ilgimi çekti,
hemen aldım hatta alır almaz da izledim...




Filmde Nicholas Cage başrolde...Sever misiniz filmlerini? Ben çok severim, bir şekilde filmleri izleyeni alır ve içine çeker yani benim için öyle...Etkileniyorum filmlerinden.
Bu film 2009 yapımı, başrollerini Nicholas Cage ile birlikte Chandler Canterbury ve Rose Byrne paylaşmışlar.

Filmin konusu kısaca şöyle; 1959 yılında bir okulun öğrencilerinden 50 yıl sonranın resmini çizmeleri istenir. Herkes resmini çizer ve zaman kapsulüne koyup gömerler. Amaç, 50 yıl sonra resimleri çıkarıp o anki öğrencilerle paylaşmaktır. 50 yıl sonra resimler çıkartıldığında, ilk başta anlamsız gibi gözüken sayıların olduğu
bir kağıt bulurlar. Dikkatle incelendiğinde bu sayıların, dünyada olan büyük belli başlı felaketlerin tarihleri olduğu anlaşılır. İşin ilginci, son 2 kehanet henüz gerçekleşmemiştir...

Filmin kaba hatları ile konusu bu şekilde...
Dediğim gibi, film, ilk andan beri beni etkiledi, sonunu da beğendim, en azından bir yere bağlanıyor...

Salı gününün tavsiyesi olsun bu film,izleyin bakalım beğenecek misiniz :)

12 yorum:

Bir Porsiyon Öykü dedi ki...

Selincigim, ben de bayilirim bu adamın filmlerine favorim aile babası idi. Bu filmi de gelir gelmez sinemada izlemistim, konu cok guzel oyunculuk harika aksiyon yerinde ama ben sonunu begenmedim. Evet bir yere baglandi ama hani sanki baglayacak bir yer bulamadilar da uydurdular gbi geldi. Yine de izlemeye deger bir film bence, tavsiyen icin tesekkurler,

Sevgiler,

balgözlükız dedi ki...

ben izledim bu filmii...çok güzel gerçekten..hatta geçen akşam fox tv'de verdi.Birde Nicholas Cage'i seviyorum çektiği filmlerde benim istediğim türden oluyor genelde.Büyük Hazine serisi,Next ve Kehanet..buaralar yine çekiyormuş hatta Kapadokya'da..bitsede hemen izlesekk :)

Hande dedi ki...

Selincim, geçen sene izlemiştim bu filmi. konusu zaten ilginç, görüntüler falan bende beğenmiştim.

MAVİ TUTKU dedi ki...

Nicholas Cage,in filmlerine bayılırım, daha tek bir tane kötü filmini görmedim. Tez vakit bunuda izlemeliyim.teşekkürler.

Chilek dedi ki...

Canım bende geçen sene izlemiştim ve çok beğenmiştim, filmi seninde beğenmene sevindim:))

Meyra dedi ki...

selincim Nicholas Cage bende çok severim filmleri oyunculuğu iyidir bende izledim ve çok beğenmiştim:)) ayrıca Face/Off filminide izlemediysen tavsiye ederim..

Selin Ergeçer dedi ki...

Bir Porsiyon Öykü, aslında ne açıdan baktığına bağlı tabii,ben anlatılan sona bir şekilde inandığım için beğendim ama tabii dediğim gibi bakış açısı,yorumun için çok teşekkürler :)

balgözlükız,evet bu adamın filmleri etkileyici,hatta hemen birkaç tane daha çekse de izlesek :)

Selin Ergeçer dedi ki...

Handecim,görüntüler de güzel hakikaten,izlenmeli :)

O.K.A -MAVİ TUTKU,madem öyle,kesinlikle izlemelisin,rica ederim :))

Chilekcim,beğenmemek mümkün mü :)

Meyracım,çok teşekkür ederim,ilk fırsatta izleyeceğim :)

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

selincim, bende izledim geçen tv'de vardı. çok güzel bir filmdi.

Selin Ergeçer dedi ki...

Zeynepcim,beğendin demek,gerçekten çok güzeldi :)

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

severek izlediğim filmlerden birisiydi evet bu fılm...Geçen gün black swan'î izledim cnm bloğumdada bahsettim izlemedıysen onuda şiddetle öneririm çok ilgini çekecek bir film :) Psikoloksun ya o bakımdan ;) ;)

Selin Ergeçer dedi ki...

MYPriNcessS, kesinlikle izleyeceğim, öneri için çok teşekkür ederimm :)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...