Pages

3 Ocak 2013 Perşembe

Sihir Kutusu Yılbaşı Hediyem :)

Aslında bloglardaki çekilişlere katılmak gibi bir adetim hiç yoktur. Bırakın blogdaki çekilişleri yılbaşında piyango bileti bile almayanlardanım ben. Nasıl oldu bilmiyorum, bu el yapımı ürünleri sevgili Zeynep'in blogunda gördüğümde, altına yorum yazmadan durmadım. Çok sıcak geldi Aysun Hanım'ın kendi elleriyle yaptığı hediyelik ürünler ve şansımı denemek istedim :)
Ne oldu bilin bakalım? Evet sevgili Zeynep'in kurasında şanslı kişi ben oldum ve Aysun Hanim benimle iletişime geçerek benim isteğim doğrultusunda, bana özel yani sevgiliyle bana özel bir albüm hazırladı :)







Sevgili Aysun Sahin Besci, öyle detaylarla kişiselleştirmiş ki hediyemi, albümün üzerinde sevgiliyle isimimi görünce nasıl sevindim anlatamam :)
Sihir Kutusu, işte böyle sihirli ellerle sihirli, sevimli, mutlu eden ürünler yapıyor. Bu ürünlerin hepsinin atık kağıt tasarımları olması ve hepsinin el emeği olması bence bu tasarımların en güzel yanını oluşturmakta...
Aysun Hanım bakın Sihir Kutusunu nasıl anlatıyor; 
"Çıkış noktamız atık kağıttan tasarımlardı, en çok da geri dönüşüm ambalaj atıkları,kartpostallar, reklam broşürleri bizim malzemelerimizi oluşturdu. Zamanla kağıtlarımızı geri dönüşüm dışında yurt dışından da temin ederek hediye ve malzeme skalamızı genişlettik. Son bir yılda düğün,bebek anı defterleri ve albümlere yoğunlaştık. Fakat onların dışında bebek-nikah süsleri,özel davetler için davetiyeler, kartpostallar,fotoğraf çerçeveleri gibi birçok hediye çeşidimiz mevcut."

Siz de kişiye özel bir hediye düşündüğünüzde veya sadece size özel bir tasarım aradığınızda, bilin ki Sihir Kutusu, bir adım ötede ve tam size göre... :)
Ürünleri bir göreyim diyorsanız, hadi bakalım tık tık...


Son olarak sevgili Zeynep ve Aysun Hanim,  yılbaşıma renk kattınız, teşekkür ederim ;)



6 yorum:

BÜTÜ dedi ki...

çok güzelmiş gerçekten :)

Selin Ergeçer dedi ki...

BÜTÜ, çok teşekkür ederim :)

.... dedi ki...

Selincim,

Zeynep sayesinde seninle tanışmak, yılbaşı heyecanını paylaşmak bizim için de çok güzeldi :)

Teşekkürler...

Selin Ergeçer dedi ki...

Boylesine tatli bir hediye icin,asil ben tesekkur ederim ;)

Zeynep'in Evi dedi ki...

Canım çok yeni gördüm.. Çok mutlu oldum. güze anılarınız süslesin defterinizi inşallah:)

Selin Ergeçer dedi ki...

Zeynepcim, çook teşekkür ederim, inşallah :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...