Pages

14 Ocak 2013 Pazartesi

Şeytanı Uyandırma



Şeytanı Uyandırma, John Verdon'un 3. kitabı...
İlk 2 kitabını nasıl soluk soluğa okuduysam, bu 3. kitabını da aynı heyecan ve merakla okudum diyebilirim.
Nasıl yapıyor bilmiyorum ama yazar, okuyucunun merak duygusunu çok başarılı bir şekilde tetikliyor.
Uykudan bayılacak gibi olup da "sonraki sayfayı da bir okuyayım,sonra yatarım" dediğim birkaç gece oldu desem yeridir.
Bu kitapta yine, Detektif Dave Gurney, bir cinayet olayını çözmeye çalışıyor.
Yine gizem, yine heyecan ve yine merak...
Nasıl yapıyor bilmiyorum ama Verdon, bu işi iyi yapıyor bence...
Eğer polisiye romanları seviyorsanız, bu kitabı mutlaka okuyun derim ben. Hatta önceki kitabı okumayanlarınız varsa buraya bir tık...





3 yorum:

Unknown dedi ki...

canım aslında polisiye romanları pek sevmem o yuzdende okumam ama öyle güzel anlatmışsınki çok merak ettim,sen beğendiysen eminim güzel bir kitaptır canım..

Selin Ergeçer dedi ki...

Sevilcim,belki bu ilk olur denersin;) ve eger denersen yorumlarini paylasirsan cok sevinirim ;)

Hakan KARA dedi ki...

Öncelikle yorum gönder kısmı biraz daha belirgin olsaydı iyi olurdu. :) Ve bir önceki kitabı Aklından bir sayı tut değil, arada gözlerini sımsıkı kitabı da var. :) onu da mutlaka okumalısın. Ve gerçekten çok güzel bir kitap olduğu konusunda hemfikiriz. :) İyi okumalar herkese.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...