Pages

19 Nisan 2012 Perşembe

Şık Masa Sunumları 1

Beni bilenler, şık masalar düzenlemeyi, her bir konuğa farklı konsept hazırlamayı nasıl sevdiğimi iyi bilirler. Özellikle baharın yaklaştığı şu günlerde içim kıpır kıpır. Sürekli dostlar davet etmek, sürekli şık masalar hazırlamak, güzel hoş sohbetler eşliğinde keyifli vakit geçirmek istiyorum. Bu yüzden de sık sık farklı siteler gezip, farklı fikirler edinmeye çalışıyorum.
Bugün de o masalardan beğendiğim örnekleri paylaşmak istiyorum sizlerle.
Bakın bakalım aşağıdaki örneklerden hangileri gönlünüzü fethetti? :))





























Fotograf detayları buradan...

3 yorum:

Chilek dedi ki...

2. ci görseli ben alabilir miyim?:)) Hem de mor çok sevdim ahşapla birleşimini! Harika harika harika:))

Meyra dedi ki...

birinci masanın aynısından alabilirmiyim Selincim;) tam baharlık:)

Selin Ergeçer dedi ki...

Chilekcim, postu hazırlarken aklıma geldin zaten, dedim tam Nihanlık :))

Meyracım, tabii ki alabilirsin, 1. masayı sana verdim gitti :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...