Pages

9 Nisan 2012 Pazartesi

Fotograflarım; İfsakla Edirne Gezisinden :)

Daha önceki BU yazımda İfsak'ın düzenlediği fotografçılık seminerine katıldığımı söylemiştim.
Fotograf çekmeyi oldum olası severdim zaten ama ciddi ciddi bu işin içinde olunca, gerçekten ne kadar keyifli bir şey olduğunu daha iyi anladım. İfsak'ın da bunda payı büyük tabi :)
Geçenlerde İfsak'la Edirne gezimiz vardı. Edirne gezisinden bana kalan fotograflarımdan bazılarını sizlerle paylaşmak istedim, bakalım beğenecek misiniz? :)


























Bu arada ikinci ve son fotografım İsak'daki sergide yer aldı :))


PS: fotografların boyutları çok büyük ve ben olduğu gibi yükledim. Acaba açılırken sorun yaşadınız mı veya başka bir şekilde mi yüklemeliyim? Bilenler yardımcı olursa çok sevinirim ;)

Herkese mutlu, sağlıklı ve keyifli haftalar :)



2 yorum:

Hande dedi ki...

2 yıl önce gitmiştim, karelere baktıkça gözümde canlandılar :) Bende sayfa direk açıldı canım, ellerine sağlık fotoğraflarını çok beğendim .)

Meyra dedi ki...

hiç sorunsuz keyifle her kareye baktım canım.Çok güzel özellikle ilk kareyi çok beğendim:))
iyi bir fotoğrafçı geliyor desene ne güzel sen öğren öğrendiklerinide paylaş bizimle olmazmı;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...