Pages

4 Eylül 2010 Cumartesi

Saat 02:21 - uyku biraz uykuuu :)

Uyku biraz uyku, butun istedigim buydu :) saat 02:21 ve benim hic uykum yok.
E dedim napiyim, bari bloguma yaziyim :) hem bu aralar hergun yazamadigimin da farkindayim.
Belki bir cesit telafi sayilabilir bu, ne dersiniz :) yazamamamin sebebi tamamen isle ilgili oysa. Hastanedeki isimi parttime'a indirdim, kalan zamanimda disaridan danisanlarimi gorebilmek icin. E hal boyle olunca da sabah hastanedebiriken isleri temizleyip cikiyorum ve gun nasil bitiyor bilmiyorum... Durum biraz karisik bende yani ;)
herseye ragmen keyifli:)
keyifli de..eee?? Ben niye gecenin bu saatinde hala ayaktayim?
Gerci oldum olasi uykuyu cok sevemedim gitti, bebekken de boyleymisim hatta annem beni bir doktora bile goturmus acaba bir rahatsizligim var da o yuzden mi uyumuyorum diye:) eh, birseyim yokmus tabii :) mesela universitedeyken de sinavlara hep gece calisirdim, bir nevi yarasa misali :p
neyse...:) bu postu da ayrica iphone'umdan yaziyorum, sonuctan hic emin degilim ve eger hatalarim varsa da buradan duzeltebilecegimi pek sanmiyorum ama eger varsa bile olsun, en samimi post bu olur :)))
neyse...:) ben en iyisi biraz uyumayi deneyeyim bi bakalim... Eger hala ayakta olup da sans eseri bu yazimi okuyan varsa herkese iyi geceler, huzurlu ruyalar:) yok eger sabah gorurseniz de super haftasonlariiii herkesee :))))

2 yorum:

Zeynep'in Evi dedi ki...

ben sabah görenleerdenim ve umarım yazdıktan sonra uyuyabilmişsindir canım:)

Selin Ergeçer dedi ki...

Zeynepcimmm aynen soyledigin gibi oldu, yazdiktan sonra hemen uyudum :)) sen sabah gordun yani cumartesi, umarim haftasonun super geciyordur ;))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...