Pages

24 Eylül 2010 Cuma

İLK KEZ MİM'LENDİM :))))

Dün sevgili Chilekcimmmmm beni mimlemişti... :))))
Başlıktan da anlayacağınız gibi ilk kez mimlenmiş olmanın verdiği tuhaf bir mutluluk var üzerimde, hhihiihihi :))))

İşte cevaplarım;


1.Lakabın var mı? Sely (genelde sevgilim kullanır)

2.Son zamanlarda diline dolanan şarkı? Öp Öp (Tarkan-özellikle de "ay o hilal kaşlara" kısmı :P)
3.En son ne zaman ve kime aşık oldun? 09.11.2001'de, sevgilime...

4.En son okuduğun kitap? Pucca

5.Son zamanlarda en çok özlediğin? New York (sanırım bu özlem hiç bitmeyecek)

6.Bir günlüğüne ünlü biri olmak istersen kim olabilirsin? Başbakan olmak isterdim böylece o 1 günlük maceramda hayvanların leyhine bir sürü karar verirdim :))

7.Yarın sabah ilk planın? Cumartesi olduğu için plansız programsız bir uyanış planlıyorum :))

8.Şu anki mesleğinde olmasan hangi mesleği isterdin? Eczacı olmak isterdim...



Ben de bu sevimli MİM'i sevgili  Zeynep'e ve Burcu'ya gönderiyorum :)))
Ama kızlar,benim çok fazla bilgim yok yani eğer siz bunu yaptıysanız daha önce,
yok sayabilirsiniz,tabii eğer öyle birşey varsa :))




Umarım herkesin haftasonu bu sevimli bebecik kadar tatlı geçer,
tabii bu kadar sessiz ve sakin geçmesi gerekmiyor,sadece tatlılığı benzesin yeter ;))

3 yorum:

Chilek dedi ki...

Cevaplarına bayıldım ayrıca o miniği yerim yutarım ben:)) Sana da iyi haftasonları :))

Burcu Çalışkan dedi ki...

saol canım, yapalım bakalım :))

Selin Ergeçer dedi ki...

Chilekcimm tesekkur ederimm canimmcim :) ve evet tam yemelik yutmalik bi bebek yaa :))


Burcucumm hadi bakalim kolay gelsinn ;))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...