Pages

6 Eylül 2010 Pazartesi

BİR BU EKSİKTİ!!!

Dün bir haber okudum gazetede ve bütün pazar neşemi kaçırdı.
Bazı sitelerde özellikle de Başak Konutları'nda evde beslenen hayvancıklar bile tehlikedeymiş çünkü site yönetimi bu hayvanların evde bile beslenmesine karşı çıkıyormuş.
İşte o gazeteden aldığım paragraf:
"Kağıthane Başak Konutları’nın yönetimi, dairelerde evcil hayvan beslenmesini yasakladı. Kedi ve köpek sahiplerine uyarı yazısı gönderen yetkililer, ‘Hayvanlarınızı verin, yoksa hakkınızda yasal işlem başlatacağız’ dedi. Hayvan sahipleri de ayaklandı... "

Şimdi... bu nasıl bir mantık,
bu nasıl bir kafa,
bu nasıl bir zihniyet,
bu nasıl bir vicdan,
bu nasıl bir merhamet
bu nasıl bir kalp...

Bu kalpten çevresindeki insanlara ve hatta kişinin kendine hayır mı gelir!!!
Atsın o kalbi boş yere taşımasın, zaten kalp değil o taşıdığı başka birşey...

Bir yanda birşeyler yapmaya cabalayan biz,
Diğer yanda hayvancıkların evde bile beslenmesine tahammül edemeyen bu kafalar!!!

Bu bir savaş...Öyle hissediyorum ben. Bu, iyilerle kötülerin savaşı...
Hiç kimse kusura bakmasın,alınmasın,gocunmasın;Allahın yarattığı canı sokağa atıp yok sayabilen,aç mı susuz mu bakmayan,yaşamasına yardım etmeyen bir kafa, benim gözümde "İYİ" insan olamaz...İstediği kadar dua etsin,hayır işlediğini düşünsun!!!
Evet bu bir savaş...Ben kendi adıma elimden geldiğince bu konuda savaşıyorum; her canlıyı besliyorum,
bir karıncanın bile üzerine bas-A-mıyorum ve eminim ki benim yaptığımın Allah huzurunda çok daha büyük bir yeri, daha büyük bir değeri var.

Evet gün gelecek hesap sorulacak! Onları da Allah yarattı, hesabını sormayacak mı sanıyorsunuz!
Sorulacak!!! Ve bakalım o zaman kimmiş doğru, kimmiş yanlış?

Haberi detaylı okumak isteyenler için;
http://www.haberturk.com/yazarlar/548376-bu-sitedehayvanbeslemek-yasak



Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...