Pages

3 Haziran 2010 Perşembe

HAYVAN BARINAKLARI

Bugünü sokaktaki dostlarımıza ayırmak istiyorum :)
Evet hepimiz,
hadi hepimiz diyemesem de çoğumuz sokaktaki bebekleri çok seviyoruz...
Elimizden geldiğince onlara yardım ediyoruz, su ve yemek veriyoruz...
İtip kakmıyor, yaşam haklarına saygı duyuyoruz.

Peki ya barınaktakiler?
Barınaktaki bebeklere hangimiz yardım ediyor?
Barınaktaki gönüllüler ellerinden geldiğince bu hayvancıklara yardımcı olmaya çalışıyorlar tabii ki, ama bu hayvancıkların sayısı o kadar fazla ki...Sokakta başıboş üremeler yüzünden, bir heves alınıp hevesi geçtikten sonra sokağa atılmalar yüzünden, bakımı zor geldiği için ormanlara terkedilmeleri yüzünden sayıları hergün biraz daha artıyor ve doğal olarak barınaklar da yetersiz kalıyor.
Barınaktaki hayvanlar sevgiye,başlarını okşayacak bir ele o kadar hasretler ki...

Elimizden geldiğince birşeylar yapmalıyız..
Ben mesela, mümkün olduğunca bağış yapıyorum barınaktaki bu hayvancıklara...
O kadar kolay ki...Oturduğunuz yerden şu anda bile yapabilirsiniz.
Yapmanız gereken tek şey aşağıdaki linke tıklamak, hangi barınağa göndereceğinizi ve neler göndereceğinizi seçmek...
O kadar kolay...Daha sonra paketiniz barınağa ulaştığında,faturanızı "elimize ulaşmıştır" ibaresiyle size gönderiyorlar... İşte adresimiz;

http://www.kangurum.com.tr/kangurum3-web/donationsAnimal.do

Çeşitli barınakların web adreslerini de vermek istiyorum size.
Bir kere bile ilgilenip tıklamanız yeterli...
Kimbilir belki bir tıkla, gözünüze birşey çarpar,
Belki bir hayvancığı sahiplenmek istersiniz,
Belki de acil ihtiyaçlardan bazılarını karşılamak istersiniz.
Ne olacağı, nasıl olacağı bilinmez ama,
BİR TIKLA DÜNYALAR DEĞİŞİR...:)

1) Yedikule Hayvan Barınağı
http://www.fatihbelediyesiyedikulehayvanbarinagi.com/

2) Kalbimiz Sokakta Atıyor
http://www.kalbimizsokaktaatiyor.org/

3) Hayvan Barınakları
http://www.hayvanbarinaklari.com/

4) Ataşehir Barındırma Merkezi:
Dudullu Çıkışı, Ataşehir, Kadıkoy- İstanbul

(0216) 499 62 83 / 84 / 85

5) Büyükada Hayvan Barınağı
Atahirlari Mevkii, Büyük Tur Yolu, Büyükada - İstanbul

6) Şile Hayvan Barınağı
http://www.silebarinagi.8m.com/ 
 
7) Tuzla Hayvan Barınağı
Katı Atık Merkezi yanı, Aydınlıköy, Tuzla - İstanbul

Telefon: 216 393 00 10















4 yorum:

Chilek dedi ki...

Ayy yerim ben onları, hiç kıyamam:) Çok güzel bir post olmuş eline sağlık Selincim:))

Selin Ergeçer dedi ki...

Canımmm beğenmene çok sevindimm :))))) Umarım yararlı olur :))

Adsız dedi ki...

ben orduda oturuyorum ve buralarda denetımlı hayvan barınakları yok. bı köpek edinmeyi çok istiyorum yardımcı olabilir misiniz ?? :s

Selin Ergeçer dedi ki...

Adsiz, merhaba... Oncelikle boyle bir istekte bulunmak, bir hayvani sahiplenmek onemli ve guzel bir karar. Bunun icin sana sahipsiz hayvanciklar adina tesekkur ederim :) soyle yapabilirsin, veterinerlere danisip seni yonlendirebilecekleri bir yer olup olmadigini sorabilirsin... Ayrica sokaga atilmis veya terk edilmis bir kopek olabilecegi gibi bir sokak kopegini de sahiplenebilirsin. Bu o kadar guzel bir duygu ki umarim sen de yasarsin ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...