Pages

29 Haziran 2010 Salı

CUPCAKE KURSU HEYECANI :)

Mutfakta vakit geçirmeyi çok seviyorum :)
Ne kadar yorgun olursam olayım, yiyeceklerle uğraşmayı, birbirlerine katmayı, ortaya yeni şeyler çıkartmayı ve tabii ki en sonunda herkes tarafından beğenilen tatlı veya tuzlu şeyler yaratabilmeyi çok seviyorum :)

Siz de öyle misiniz bilmiyorum; ben marketlerde en çok tatlıları,kurabiye ve kekleri süsleyebileceğimiz malzemelerin orada vakit geçiriyorum,orada vakit geçirmeyi seviyorum :)
Süsleme malzemelerini sürekli yedekliyorum,aklımdan sürekli "şunu şununla karıştırayım, bunu şununla süsliyim" gibi düşünceler geçiyor :)

Veeeee bugünnn cupcake kursuna gidiyorum :))))))))))

4 saatlik bir kurs bu ve 3 çeşit cupcake yapmayı, ardından da süslemesini öğreneceğim :)
Çok heyecanlıyım ve acayip mutluyum :)

Detaylarını ve resimlerini yarın paylaşacağım sizinle...

Selin "MUTLU" ;)



6 yorum:

Chilek dedi ki...

Süper acil bekliyoruz postu ona göre:))

annesiningülü dedi ki...

bende aynen cupcake yapmayı çok seviyorum ve süslemeyi
ama tatlıyla hiç aram yok bazen tadına bile ucundan ancak bakabiliyorum :)
kurs nerede? nasıl?
bir ara bende gidebilirim

lolipu dedi ki...

yaa ne güzel bir kurs öyle, çok imrendim:))

Selin Ergeçer dedi ki...

Chilekcimmm hiç merak etme, yarın fotograflarla birlikte burada olacak ;))

Selin Ergeçer dedi ki...

Baharcımm o kadar güzel gözüküyorlar ki, insan yemeye kıyamıyor :)) kurs Kızıltoprakta... Ancak herzaman açık olan bir kurs değil, günlük açılıyor, katılım yeterli sayıya ulaştığında gerçekleşiyor...Yarın bütün detaylarını ve gözlemlerimi paylaşacağım, hiç merak etme :)

Selin Ergeçer dedi ki...

Lolipu inan ben de çok heyecanlıyım :)))) inşallah güzel şeyler yapabilirim, süslemesi nasıl olacak çok merak ediyorum :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...