Pages

7 Kasım 2013 Perşembe

Şık Masa Sunumları Kasim/2013


Masa düzenlemeyi, farklı yemekler denemeyi ve güzel masalarda güzel yemekler yemeyi çok seviyorum. Eski evimiz küçük olduğundan masamız da ona göre çok küçüktü. Elimden geldiğince şık masalar hazırlamaya kalksam da masa küçük olduğundan kendini çok da gösteremiyordu.
Yeni evimizde gönlümce masalar hazırlayabileceğim için çok mutluyum. Bu yüzden de bol bol internette araştırma yapıyor, masayı nasıl süslerim, nasıl sunumlar yapabilirim diye araştırıyorum.
Sizi bilmem ama ben çok kalabalık masaları pek de sevmiyorum. Belki sadece bir buket çiçek veya bir mum olabilir ama tabakların çevrelerindeki o masayi susleyecegim dusuncesiyle doldurulan süsler, dekorlar sizi de fazlaca yormuyor mu?
Gelin birlikte bakalım masa görsellerine, en beğendiğiniz hangisi?









tabledecorationideas

2 yorum:

rebeltakipte dedi ki...

hepsi de birbirinden şık ve güzel <3

http://rebeltakipte.blogspot.com/

Selin Ergeçer dedi ki...

Rebeltakipte, ben de hepsini begendim canim ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...