Pages

6 Aralık 2012 Perşembe

Zara Aksesuarlar...


Eskiden böyle iddialı takıları, kocaman kalın kolyeleri görür, başkasının üzerinde beğenir ama kendime bir türlü yakıştıramazdım. Zaman işte...Her şeyi değiştirdiği gibi insanların tercih ve beğenilerini de değiştiriyor. Ben de zamana uyarak(:P) günümüz takılarını hatta özellikle Zara'nın aksesuarlarını çok beğenir oldum :) Bence Zara aksesuar konusunda bu sezon kendini aştı... İnsan her gördüğü takıyı beğenir, hepsini almak ister mi? Evet evet ister... Hepsi birbirinden gösterişli, hepsi birbirinden havalı. Hepsi ile ilgili ayrı kombinler yaptım bile kafamda hatta 1 ve 3'ü alarak başladım işe :))
Aşağıdaki görsellere bakın bakalım, sizce de çok güzel değiller mi? :)









Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...