Pages

23 Haziran 2011 Perşembe

HANGOVER 2

Sonunda izledim :)
Çok konuşulan, günlerce vizyona girmesi beklenen, kimilerinin çok beğendiği, kimilerinin sıradan bulduğu, kimilerinin ise ilkinin aynısı bulduğu film; Hangover 2 yani garip çevirisi ile "Felekten Bir Gece Daha" :))



Çok güldüm...İtiraf ediyorum;çok eğlendim :)
Tamam konu ilk filmin aynısı, konu olarak öyle ahım şahım aman da ne konu,ne sanat değil...
AMA...
Ama çok komik...Her sahnesinde, her mimikte, her bakışta güldüm...:))

Bu noktadan aşağısını, filmi izlememiş olanlar ve izlemeyi planlayanlar okumasın :P

Küçük kurye maymuna bayıldım hele minik kaskına,
Travesti sahnesine,
Mr.Chow'a,
Bahçede tek başına meditasyon yapan keşişi kaçırmalarına,
En sakin Stu'nun polisle çatışmasına,
Alan'ın halka konuşmalarına,
Teddy'e
 Ve
Alan'ın son sahnelerde, kumsala gayet ciddiyetle çapa atışına dakikalarca güldüm :)

Eğer amacınız kafanızı boşaltıp,eğlenceli vakit geçirmek ise,
bu film doğru seçim :)
Ben çok beğendim :)




4 yorum:

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

bende gecen hafta sonu izledim bu filmi canım ama hala tanıtıcam blogta :) birincisi kadar başarılı değildi kesinlikle...konu olarakta neredeyse aynı zaten...yinede bu film Manyak Alan için izlenir!! adamım benim o çok güldürüyo beni :)))

Chilek dedi ki...

bende izlemedim, yazın o salonlara tıkılmayı sevmediğimden sanırım. Herkesten iyi yorumlar alıyorum filmle ilgili bende merak ettim şimdi:))

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

netten indirmek lazım :)

Selin Ergeçer dedi ki...

Myprincess,kesinlikle ilkinin aynisiydi,ama cok komikti:) dedigin gibi sadece Alan icin bile izlenir :)

Chilekcim,aklinda bulunsun,sinemada izlemesen bile daha sonra evde muhakkak izle,iyi vakit gecireceginden eminim :)

Zeynep Ozmen Unlu,bir sekilde izlemek lazim ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...