Pages

25 Şubat 2011 Cuma

Zara Home Ev Parfümleri

Siz de benim gibi evin içinde mumlar yakmaktan, o hafif aromalı kokuların bütün evi sarmasından hoşlananlardan mısınız? :) Koltuğa oturup ayaklarımı uzattığımda, o koku ile rahatlıyorum sanki, günün bütün yorgunluğu uçup gidiyor :)

Geçenlerde Zara Home'da dolanırken (alacak birşeyim olmasa da girip yeni ürünlere bakmak, mumları, sabunları koklamak hoşuma gidiyor:) ev parfümlerini gördüm...Gerçi daha önce de görmüştüm ama ilk kez bu kadar dikkatimi çekti...Kutunun içinde şişe ve bu çubuklar bulunuyormuş, şişenin tıpasını açıp çubukları yerleştiriyor ve 1-2 gün bekliyormuşuz...Önce parfümü o çubuklar çekiyormuş sonra da koku odaya yayılıyormuş...Birkaç seçeneği olan bu parfümlerden en sevdiğim vanilyalı olanını aldım hemen :) Hatta hızımı alamayıp vanilyalı bir mum ve bir de sabun aldım :))

Eve gelir gelmez de hemeeen banyoya yerleştirdim bile :)
Bence kokusu kadar görüntüsü de çok güzel...;)

Nasıl olmuşş??? :))


26 yorum:

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

bayıldım cnm bende alıcam sayende ;)

Selin Ergeçer dedi ki...

MYPriNceSs, kesinlikle almalısın,pişman olmayacağına eminim ;)

Chilek dedi ki...

black vanilya sabunlarını almıştım, bir de kokusunu alalım tam olsun:))

Selin Ergeçer dedi ki...

Chilekcim :) Al aL Alll... :)) o kadar güzel kokuyor ki :)

Meyra dedi ki...

veee bingooo.!!! bir ortak yön daha burçdaşımdan;) ben muma bayılıyorum her dakka yakarım çoğu zaman biter hatta ayrı bir bütçesi vardır aylık:)canım the body shopun ev parfümü yağlarından lavantalısı harika tavsiye ederim kandille kullanacaksın..banyonada çok yakışmış ilk etapta alıcam:))

Adsız dedi ki...

süper görünüyor vanilya kokusuna da doyum olmaz :)

Selin Ergeçer dedi ki...

Meyracımm kesinlikle bir sürü ortak yönümüz var,ne kadar hoş değil mi :)) Vee tavsiye ettiğin ev parfümünü ilk fırsatta alacağım,sen beğenmişsen,kesin ben de bayılacağım :)) o kadar eminim ki artık, tavsiye için çook teşekkürler canmcım :))

Filiz dedi ki...

çok güzel, şişesi bile çok şık, hava bu günlerde çok kötü biraz düzelsin ilk iş zara home 'a uğramak, yanlız men arkadaki sümbül mum'a da bayıldım o nerden acaba? :) blogunuzu çok beğendim sizi izlemeye aldım sevgiler...

Selin Ergeçer dedi ki...

Benli Begonya, demek sen de seviyorsun vanilya kokusunu, bayılıyorum ben :)

Filizcim, çok teşekkür ederim, hoşgeldin, iyi ki de geldin :) Arkadaki mum yeni değil,yakmaya kıyamadığımdan kaldı öyle,chakra'dan almıştım onu, belki bu sezon benzerleri vardır, zara home'a uğradığın bir gün belki chakraya da uğrarsın ;))

nehircce dedi ki...

Canım çok da şık olmuş doğrusu...Mismis de koksun.Ben de bu ara bir tütsüdür gidiyorum..Ama hafif olanlarından :) iyi haftasonları sevgiler.

Unknown dedi ki...

hımmm ilginç geldi ve biran harika olur he ryer için ve banyoya da çok yakışmış Selincim güle güle kullan güzel hafta sonları :)

Adsız dedi ki...

zevkli bir seçim ..beğendim :)

CMOS dedi ki...

çok değişik bir fikir hem koku hem dekorasyon objesi=)

Sümeyye dedi ki...

çok güzel görünüyor,ben de alıcam galiba :)

Selin Ergeçer dedi ki...

Nehircce,çok teşekkür ederim :) Tütsü ben de denemiştim ama tam da bana uygununu bulamadım bir türlü...

Burcucum çok teşekkür ederim :) sana da iyi haftasonları :)

Habinos,çok teşekkürler ;)

CMOS,evet görüntüsü de çok hoş değil mi?ben de çok beğeniyorum ;)

Sümeyye,mutlaka almalısın :)

Zeynep'in Evi dedi ki...

Selin yargıcı babetler birr bu iki:) benim evimde black vanilia kokuyorr:) ama bitmek üzere yenilemek gerekecek..

Selin Ergeçer dedi ki...

Zeynepcim ciddi misinn :)) ortak yonlerimiz cikiyor bir bir ama yani black vanilla da sevilmez mii bayiliyorum ;))

CEPAYNASI dedi ki...

bu kokuyu merak ettim...
ilk fırsatta almalı:))

Selin Ergeçer dedi ki...

CEPAYNASİ, bence begenirsin, denemelisin mutlaka :)

Selfet dedi ki...

hmmm mis gibi kokusu geldi buralara kadar :)

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

kokuya parfume bayılıyorum. bende alayım bunlardan...

Selin Ergeçer dedi ki...

Selfetcim, ah ah ne guzel kokuyor, bayiliyorum ben :) bu arada hic konusamadik, o pazar konustugumuz konu ne oldu canim?

Zeynep Ozmen Unlu, madem seviyorsun mutlaka al canim, pisman olmayacaksin ;)

fashion house by zeto dedi ki...

Aaa süper olmuş almalı hatta böle yapıp kullanmalı:)

Selin Ergeçer dedi ki...

Fashion house by zeto, inan ki cok guzel kokuyor, dene bskalim kesin begeneceksin :)

aykut dedi ki...

yeni trend'de bunlar, tercihen vanilyalı :)

Unknown dedi ki...

çok şık durmuş,nekadar ödediniz bu ürün için?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...