Pages

22 Şubat 2011 Salı

Alışveriş Krizi Mi? :)



Evet evet kriz Çünkü;
Deli gibi alışveriş yapasım var, gördüğüm herşeyi alasım böyle paketleri taşıyamayacak duruma gelesim var... Yeni sezon ürünleri yavaş yavaş vitrinleri süslerken, ortaya çıkan bahar havasına dayanamayıp bütün pastel tonlardaki elbiseleri, cıvıl cıvıl üstleri, incecik tiril tiril hırkaları eve atıp hatta dayanamayıp giyesim var...O Yargıcıdaki çok beğendiğim ama kirlenirse temizleyemem, nasıl yıkarım ki diye düşünüp almadığım dantelli babeti alasım var...Arada kave içmeden olmaz,arada mola verip Starbucks'ta Americano içesim,daha sonra kaldığım yerden alışverişe devam edesim var...
Bugün benim dağıtasım var, öyle 1-2 parça değil 5-10 parça alasım var,

Beni durdurmaya kalkışanı önümden itesim var,
Ekran başındayım şu anda ama,
Ruhum zaten oralarda,
Kendimi en yakın alışveriş merkezine veya caddeye atasım var...

Zaten bugün ben ben değilim,
Kendimi unutasım var..

12 yorum:

balgözlükız dedi ki...

bu yazıyı okurken kendimi buldum valla :)pazar günü ben de aynen senin ruh halin içindeydim,palladium'da elimde poşetler oofooff,arada yemek sonrasında kahve..:)ve hala geçmedi bu hissim,bu haftasonu da çıkasım var :)))

Chilek dedi ki...

Çok tehlikeli bir durum:P hımmm senin bir de yolun Nişantaşı'ndan geçiyor hergün eyvah eyvah:))))

Sayın KARACA dedi ki...

benim ruhum senin ruhuna mı karışmış amannn tanrımmmm bu düşünceler benim düşüncelerim. Herşeyi bırakıp seninle alışverişe çıkasım var :)

Hande dedi ki...

Selincim senle alışverişe çıksak aysonu kredi kartı ektresi sayfalara çıkar sanırım. Alışveriş isteğim tavan yaptı küçük parçalarla idare etmeye çalışıyorum. Ama şimdi yazını okurken bütün mağazalar gözümün öünden geçmeye başladı, hemen kaçıyorum :)

Selin Ergeçer dedi ki...

Balgözlükız,o zaman beni en iyi sen anlarsın :))

Chilekcim, evet evet yolum oralardan geçiyor yaşasın,iyi ki de geçiyor :P

Sayın KARACA, aynı fikirde olduğumuzu bilmek çok güzel,demek bir tek ben değilim krize giren :)

Handecim :)) çok güldüm yazını okurken,demek sende de var bu kriz,bütün beylerin sinirli bakışları geliyor gözümün önüne (:P) ama kendimizi tutmamalıyız bence ;))

Meyra dedi ki...

ahh Selincim kırmızı alarm çalıyor dikkat et çok vahim durumdasın:)) ama sende haklısın Nişantaşının ortasında insana kriz gelmesi çok normal..ben geçenki ziyaretimde 17 parçayla çıkmıştım oralardan:(

nehircce dedi ki...

:)) Aman dikkat et birde onları ödemesi varrr :)))) canımcım kadınlarda bu ruh hali malum ama dikkatlice al tabii alacaklarını aksi mümkün mü :))

Adsız dedi ki...

ben hep bu haldeyim:(
artık kredi kartlarımı falan da ödeyemiyorum:(
kocam beni boşayacak:(
help help heeeeellpp!!!

CEPAYNASI dedi ki...

son yıllarda kurtulduğum,tanıdık bir duygu bu bana...
bu da bir çeşit bağımlılık:)

Zeynep'in Evi dedi ki...

selinnnn yargıcıdaki o dantelli incili babeti bende almak istiyorummm:) birlikte alalım mı:)

Selin Ergeçer dedi ki...

Meyracim sen ne diyorsunn;17 parca mii :)) e supersin ;))

Nehircce, ah keske odemesi olmasa;))

Anne muduru, cok guldum bu soyledigine, benimki de beni bosamayi dusunuyor mudur acaba :))

Selin Ergeçer dedi ki...

CEPAYNASİ, kesinlikle cok haklisin tam bir bagimlilik hem de...

Zeynepcimm ciddi misinn demek sen de begendin??:) nasil guzel nasil zarif di mii :)) o zaman kesin alalim ;))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...