Pages

8 Kasım 2012 Perşembe

Party/Wedding Inspiration...


Kimimiz böyle soft renkler tercih eder davetlerinde, kimimiz keskin renkler...
Benim tercih ettiğim net bir ton var diyemem, o anki ruh halime göre belirlenir tercihlerim. Böylesine içimi ısıtan yumuşacık renk geçişlerinin olduğu temalar kadar insanları kışkırtan keskin renk geçişlerinin olduğu temaları da seviyorum :)





Soft veya keskin tercih ne olursa olsun, bence mutlaka renk olmalı tercihlerimizde. Sadece dore veya lame tercihler bana göre pek değil mesela... İşin içine mutlaka renk girsin istiyorum,

canlılık gelsin istiyorum. Şimdi "onlar renk değil mi" dediğinizi duyar gibi oluyorum ama ben işin içine canılık getirecek bir renk girsin istiyorum, bunu seviyorum :)







Peki sizin tercihiniz hangisi? 
Yumuşak geçişler mi? Kışkırtıcı renkler mi? ;)
theweddingsitesa
myrivierawedding

2 yorum:

Chilek dedi ki...

Bende dore ve lameden hiç haz etmiyorum. Renkli renkli şeyler daha çok bana hitap ediyor. Sade bile olsa sunumum araya katılacak tek bir renk onu gayet şık bir görünüme sokabiliyor:)

Selin Ergeçer dedi ki...

Chilek, kesinlikle öyle tatlım, biraz renk herşeyi baştan aşağı değiştiriyor :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...