Pages

22 Haziran 2012 Cuma

I LOVE NY :)) vol. 1

Bütün kış tatil için çalışınca, bütün motivasyon bu olunca, yapılan yaz tatili de bir o kadar muhteşem olur :)) Ve söz konusu benim tatilim olunca, New York'ta geçirilen tatilin tadı bambaşka olur :))

Bu benim 3. NY tatilimdi. 3 kere gittin bıkmadın mı derseniz; hayır hiç bıkmadım. Yine çok sevdim, baştan aşık oldum o kendine has havasına, tarzına... Kim ne derse desin, bu şehrin kendine has ayrı bir karakteri var :))

NY'da ne mi yaptık? :)) Yine bol bol yürüdük, sokaklarında gezdik hatta o kadar çok yürüdük ki ilk günün sonunda bu şekilde devam edersek hiçbir yere yetişemeyeceğimizi fark ettik ve içime çok sinmese de metro kullanmaya karar verdik :) İstanbul sokaklarında çok fazla yürümeyen ben, söz konusu NY olunca deli gibi yürüdüm durdum işte. Neden mi? Bir kere şehir dümdüz, yokuş namına tek bir yer yok, yürümesi kolay, yormuyor. İkincisi kaldırımlar o kadar geniş ki, yürümek ayrı bir keyif orada, yollar ferah, geniş ve dümdüz. Üçüncüsü ise tabii ki hava...Havanın şansımıza çok sıcak olmaması da yürümeyi kolaylaştırdı...Hafif serin havada insan daha da kolay yürüyor...:)) Neyse devam ediyorum, bol bol yürüdük, bol bol fotograf çektik, çok güzel kahvaltılar ettik, yemekler yedik, alışverişler yaptık, kısacası çok eğlendik :) Postlarımda mümkün olduğunca bunlardan bahsetmeye çalışacağım. Ama isterseniz bugün şöyle bir genel NY sokak fotografları ile başlayalım ne dersiniz? Hadi buyrun bakalım ;))






































Devamı mı? Devamı daha sonraki postlarda ;))))




4 yorum:

lolipu dedi ki...

çok güzel çokkkk:)) en büyük hallerimden biri tekrar ve doya doya New York'a gitmek. Ayrıntılı ve bol fotoğraflı postlarını zevkle takip edeceğim:)))

Unknown dedi ki...

çok güzel resimler canım..yollar nekadar temiz..aynı bizim burası :)))bidahaki gidişine benide al yanına:))

Selin Ergeçer dedi ki...

lolipu, yaşasın işte benim gibi NY sevdalısı biri daha :)) umarım en kısa zamanda tekrar gidersin tatlıcım :))

Sevilcim, istediğin zaman tatlım hatta hadi hemen gidelim ;)) :P

Adsız dedi ki...

Ne kadar güzel tekrar gitmiş gibi oldum! En sevdiğim yerlere ait kareler, alıp beni de götürdün :-) havanın serin olması harika olmuş Temmuz sonuydu biz gittiğimizde epey erimiştik. Metroyu epey kullandık ama çok da yürümüştük çok zevkli oluyor. Sevgiyle...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...