Pages

27 Ekim 2010 Çarşamba

Kaju fıstıklı meksika fasülyesi

Meksika fasülyesini çok severim.
Eğer siz de benim gibi bu koyu renkli fasülyeyi svenlerdenseniz, bu tarifi mutlaka denemelisiniz :)





Meksika fasülyesi, kırmızı ve sarı biberler, tere, kabuğu soyulmamış salatalık...
Hepsini küçük küçük doğrayıp bir kaseye yerleştiriyoruz.
Üzerine sıvı yağ, biraz limon, biraz sirke ve tuz ekliyoruz.
Servis saatine yaklaştığımızda aldığımız kaju fıstıklarını küçük bir tavada çok çok az sıvı yağ ile çeviriyoruz. Fıstıklar, resimde gördüğünüz renge geldiğinde, salatanın üzerine ekliyoruz..

Veeee

Afiyet olsun....... :))

7 yorum:

Burcu Çalışkan dedi ki...

ve bu salatayı yemiş biri olarak tadı çok güzeldi diyebilirim canım :))

Selin Ergeçer dedi ki...

Canımmm afiyet olsunn, beğendiğine çok sevindim :))

Sevil Şahin dedi ki...

hımm çok nefis olmuş ellerine sağlık arkadaşım
afiyet bal olsun
sevgiler

Lavanta Bahçesi dedi ki...

Çok severim! Ben fıstıksız renkli biberler ve taze soğan ile yapıyordum, bu tariften sonra fıstıklı deneyeceğim .)
Ellerine sağlık!

Selin Ergeçer dedi ki...

Sevilcim, çok teşekkür ederimm :)

Lavanta Bahçesi,çok teşekkür ederimm :) beğeneceğine eminim, fıstık çok yakışıyor :))

Sıla Yılmaz dedi ki...

Bende istiyorum!!! :))

Selin Ergeçer dedi ki...

Siu, yapiyim hemen :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...