Pages

16 Ağustos 2010 Pazartesi

HERKESE ÇAĞRI - TUNA ARMAN BİZİ BEKLİYOR, HEPİMİZİ...

Hatta sadece Tuna Arman değil, sokakta yaşamak zorunda kalan bütün hayvan dostlarımız bekliyor bizi...

Onların sesi yok, sesleri biz olmalıyız,
Onlar korunmaya muhtaç, onları koruyan biz olmalıyız,
Onlar da Allahın yarattığı CAN değil mi, onlara sahip çıkmalıyız!!!

Artık hepiniz biliyorsunuzdur gerçi ama belki günlük hayatın koşuşturmasında unutmuş olabilirsiniz,
Belki yeteri kadar önemsememiş olabilirsiniz...
Bir kez daha buradan seslenmek istiyorum sizlere, herkese...

Tuna Arman bir oturma eylemi başlattı.
Her gün 15:00-18:00 arasında Taksim Galatasaray Lisesi önünde hayvan hakları için, eziyet edilen, işkenceye maruz kalan hayvanlar için, bunu yapanların ARTIK ceza alması için, ceza ALABİLMESİ için,
kısacası hayvanların ceza kanunumuzda "EŞYA" kapsamından çıkartılması için, CAN taşıdıklarını kabul ettirebilmemiz için,bu eyleme SİZ de katılmalısınız!!

Saatlerce oturmanıza gerek yok, sadece imza atmanız yeter. 1 imza diyip geçmeyin, sizin imzanız, benim imzam, hepimizin imzası birleşerek değiştirebilir bazı şeyleri...Sadece 1 imza...
Belki de bugün hayvanlara, yarın size veya yakınınıza eziyet edebilecek potansiyelde birinin ceza almasını sağlayacak sizin imzanız...Sessiz kalmayın, birşeyler yapın!!!

Ben de bugün gideceğim imza atmaya hatta annemi de yanımda götürüyorum...
Sizden de destek bekliyoruz, hepimiz hatta şimdi sokağa bakın, belki de yardımınıza muhtaç olan bir kedicik veya köpekçik, karar vermenizde etkili olur ha ne dersiniz? 1 imzayla değişebilir herşey,
HADİ
HEMEN
ŞİMDİ...

ŞİMDİ DEĞİLSE NE ZAMAN?


4 yorum:

Chilek dedi ki...

Orda olsam imza atmayı bırak otururdum da... Hatta seni de yanıma alırdım, ikimizdeki hayvan sevgisi birleşince ne muhteşem bir görüntü çıkardı ortaya. Hayal ettim, ne yalan söyleyim hoşuma da gitti:)))

lale kunt dedi ki...

canım tuna hanımın kampanya için yaptığı siteden imza formu indirip çıktısını alabiliyoruz. hemen anasayfada videonun üzerindeki linklerden biri. ben sabah indirdim, çıktısını alıcam etrafımdaki herkese imzalatıp gittiğimde oraya teslim edicem. daha fazla katılım olur böylelikle, herkes gidemez çünkü taksime. aklında bulunsun.

Selin Ergeçer dedi ki...

Chilekcim gerçekten keşke hayal olmaktan çıksa bu...o kadar isterdim ki bu konuda benim gibi düşünen hisseden biriyle birlikte birşeyler değiştirebilmeyi :) kimbilir belki bir gün hayal olmaktan çıkar ne dersin ;))

Selin Ergeçer dedi ki...

Canımm "uyuz cadı" Harikasın sen :)
bak bunu bilmiyordum, çok iyi oldu öğrendiğim,şimdi çevremdeki herkese imzalatıcam onu,böylelikle daha çok kişiye ulaşabileceğiz dediğin gibi...süpersin,çok teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...