Pages

12 Kasım 2012 Pazartesi

Bridal Shower ;)


Kendi bridal shower partimi hatırlıyorum da, nasıl şaşırmıştım, nasıl da sevinmiştim :)
Biliyorsunuz bu partilerin asıl amacı partinin sürpriz olması. Gelinin en yakınları, ona sürpriz bir parti hazırlıyorlar ve eğlence başlıyor :)
Benimki de tam anlamıyla sürpriz olmuştu. O sabah sevgiliyle davetiyeleri halletmeye gitmiştik, öğleden sonra da tatlı Öznur'umla ona düğün elbisesi bakmaya gidecektik, tabii ben öyle zannediyordum :) Annem başta olmak üzere tatlı Esroşum bütün organizasyonu yapmışlar. Atıştırmalıklar, pastalar, süsler, herşeyi halletmişler bile ve Öznurumun asıl amacı da elbise bakmak değil,  beni parti yerine götürmekmiş. Anlayacağınız benim dışımda herkes organize olmuş, bir benmişim herşeyden bi haber olan ;))
İçeri girdiğimde annem, arkadaşlarım, tüm sevdiklerim herkes ama herkes oradaydı :))
O şaşırma anımı hiç unutmayacağım, nasıl mutlu olmuştum, nasıl özel bir andı...Hiçbir şeye değişmem :)

Bu konu nereden mi aklıma geldi? Bugün bir baby shower partisine katıldık. O da pembe renk ile dekore edilmiş çok ama çok tatlı bir partiydi... Tam bu konuyla ilgili bir post hazırlamayı düşünürken ve benim hali hazırda baby shower anılarım olmadığı için(:P) elde olan verileri kullanarak bridal shower konulu bir post hazırlamayı düşündüm :)

Işıl ışıl, renk renk, tamamen kişisel tercihlere göre süslenen bu bridal shower parti temalarından sizin zevkinize en uyan hangisi bakalım? :)
Haa bu arada benim partimin rengim lilaydı ;))


































dilshil
marthastewartweddings

1 yorum:

Adsız dedi ki...

http://sevdanindunyasi.blogspot.com/2012/11/cekilisim-var-hediye-zaman-6.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...